عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌‌وگو با «بسیج»:

عملکرد مسئولین در برخورد با نجومی بگیران کافی نبوده است

نماینده مردم قم گفت: یک سری از مدیران و مسئولین کشور یا نزدیکان آنها یا هم‎حزبی‎ها و هم گروهی‎های آنها در این داستان به نوعی دخیل بودند، باعث شد که دولت خیلی خوب در این موضوع ورود پیدا کند.
کد خبر: ۸۷۸۵۰۳۶
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
 احمد امیر آبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌ وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون بیانات اخیر امام خامنه‎ای مبنی بر اینکه مسئله مهم رسیدگی به حقوق‎های نجومی برای مردم روشن نشد و سوالات در ذهن مردم باقی ماند تصریح کرد: شکی نیست که موضوع حقوق‎های نجومی در حقیقت به نوعی چنگ انداختن به صورت نظام بود و موجب شد مردم نسبت به مسئولین بی‎اعتماد شدند و ارزش‎های انقلاب را زیر سوال برد و متاسفانه عملکرد مسئولین اجرایی، حتی قضایی و مجلس در برخورد با این قضیه تا امروز کافی نبوده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد: به‌زودی طرح بررسی این موضوع را با امضای 50 نماینده مجددا مطرح و پیگیری خواهیم کرد و فرمایشات رهبری معظم انقلاب را پیگیری می‎کنیم تا آنچه که خواسته رهبری معظم انقلاب است اجرایی شود.

امیر آبادی فراهانی در خصوص چرایی عدم اهتمام دولت در رسیدگی به موضوع حقوق‎های نجومی اظهار داشت: به این دلیل که در این موضوع یک سری از مدیران و  مسئولین کشور یا نزدیکان آنها یا هم‎حزبی‎ها و هم گروهی‎های آنها در این داستان به نوعی دخیل بودند، باعث شد که دولت خیلی خوب در این موضوع ورود پیدا کند.

نماینده مردم قم در خاتمه خاطرنشان کرد: این رفتار دولت قابل قبول نیست و باتوجه به اینکه خود قوه قضائیه نیز چندین بار اعلام کرده از جانب دولت هیچ فرد متخلفی در موضوع حقوق‎های نجومی معرفی نشده است، امیدواریم که افرادی که در این خصوص تخلف یا به نظام ظلمی کردند خیل سریعتر به قوه قضائیه معرفی شوند.
ارسال نظرات