امام جمعه الشتر:

ایجاد تحریم‌های جدید، قطعاً نقض برجام است

امام جمعه الشتر گفت:بارها رهبر معظم انقلاب اسلامي بدعهدي غربي‌ها و آمريكا را گوشزد كرده بودند و تأكيد كردند كه شيطان بزرگ به هيچ عهدي وفادار نخواهد بود.
کد خبر: ۸۷۸۵۷۰۱
|
۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت‌الاسلام والمسلمین «سید سجاد موسوی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به تمديد تحريم‌هاي داماتو عليه ايران گفت: آمريكا تخلفات زيادي در راستاي اجرايي شدن برجام داشته است كه آخرين اقدام آنها تصويب تمديد تحريم‌هاي ده ساله موسوم به داماتو بود.

وي افزود: بارها رهبر معظم انقلاب اسلامي بدعهدي غربي‌ها و آمريكا را گوشزد كرده بودند و تأكيد كردند كه شيطان بزرگ به هيچ عهدي وفادار نخواهد بود.

خطيب جمعه الشتر با بیان اینکه ایجاد تحریم‌های جدید، قطعاً نقض برجام است، ادامه داد: ملت ايران اسلامي از مسئولين و دست‌اندركاران اجراي برجام انتظار دارند كه به پشتوانه مردم و به پشتوانه حمايت‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي، جواب دندان‌شكني در مقابل بدعهدي‌ها و دروغگويي‌هاي آمريكاي جنايتكار بدهد.

وی تکیه بر توان و ظرفیت داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل برون‌رفت از مشکلات اقتصادی ذکر و خاطرنشان ساخت: تعامل با دنیا، خواست ملت، رهبر معظم انقلاب و مسئولین است اما در جایی‌که کشورهایی بخواهند حق ملت را پایمال کنند و عهد خود را بشکنند، در مقابل زیاده‌خواهی‌های آنان خواهد ایستاد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به 16 آذر و روز دانشجو اشاره و ابراز داشت: دانشگاه مركز ثقل و پيشرفت و تحول در جامعه اسلامي است.

ارسال نظرات