امام جمعه بیله سوار عنوان کرد؛

احیای آبروی دولت در گرو رسیدگی به پرونده فیش های نجومی

امام جمعه بیله سوار عنوان کرد: احیای آبروی دولت در گرو رسیدگی به پرونده فیش های نجومی حرام و برخورد با مدیران نجومی بگیر است.
کد خبر: ۸۷۸۵۸۴۷
|
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نمازجمعه با اشاره به عدم رسیدگی به پرونده فیش های نجومی بگیران اظهار داشت: متاسفانه دولت در این زمینه کوتاهی کرده و هنوز کار آنچنانی صورت نداده است.

وی گفت: البته اگر دولت تدبیر و امید به این موضوع ورود می کرد یقینا آبروی از دست رفته نزد ملت احیا می شد و اعتبارشان بیشتر می شد.

وی افزود: قوه قضاییه باید با همکاری مجلس و دیوان محاسبات قبل از اینکه این مسیله مهم دست خوش گذر زمان شود ورود کرده و تخلف صورت گرفته را بررسی و به تعقیب مدیران بپردازد.

امام جمعه بیله سوار گفت: متاسفانه تعداد معدودی از مدیران قوه قضاییه نیز خود حقوق های غیر متعارف دریافت می کنند و علاوه بر آن اخیرا نمایندگان مجلس نیز با کلیات طرح بررسی شفافیت دریافتی مدیران کشور و استرداد دریافتی مازاد مخالفت کردند.

حجت الاسلام قیاسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از شاخصه های اصلی و ارزیابی و انتظار مردم از دولت کارآمدی و به ویژه در مواقع بحرانی است اظهار داشت: حوادث اخیر در برخی شهرهای کشور و قصور و بی تدبیری در صحنه اجرایی کشور از جمله مشکلات زایرین اربعین به ویژه در مرز مهران، قطعی آب، برق و گاز در استان مازندران به دلیل بارش برف و بی توجهی مسوولان نسبت به آلودگی هوای شهرهای بزرگ و تعطیلی مدارس ناکارآمدی دولت را نشان داد.

وی همچنین به حادثه غمبار قطار تبریز _مشهد و سوختن ۵۰نفر از هموطنان که زایر امام رضا علیه السلام بودند اشاره کرد و گفت: مسوولان وزارت راه و شهرسازی به جای عذرخواهی از مردم برخی عبارات سخیف را به کار بردند و نه تنها مرحمی بر زخم مردم داغدار نشد بلکه موجب آزرده خاطر شدن آنها نیز شد‌.

امام جمعه بیله سوار با ابراز خرسندی از پیروزی های ارتش سوریه در جنگ حلب مقابل تکفیری ها و داعش از مردم خواست همانطوری که دولت سوریه در زمان جنگ تحمیلی ما را یاری و کمک رسانی کردند باید امروز به کمک آنها شتافت و به مردم آواره آن کشور هر چه در توان داشته باشیم کمک کنیم.

ارسال نظرات