فرماندار چالوس:

راه نفوذ دشمن با فعالیت بسیج بسته می شود/ معارفه فرمانده ناحیه مقامت بسیج چالوس

با توجه به اینکه بسیج همواره راه‌های نفوذ دشمن را بسته است، بنابراین این آمادگی باید حفظ شود تا با داشتن مواضع مشخص در فضایی آرام و مناسب به‌کار بپردازیم.
کد خبر: ۸۷۸۷۸۵۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندار چالوس با اشاره به اینکه همه منصب‌ها در مقطعی از تاریخ به‌ما سپرده می‌شود، افزود: این مسؤولیت‌ها خیلی پایدار نیست، اما همه ما باید این لیاقت را داشته باشیم که بسیجی واقعی محسوب شویم.

محمد‌ناصر زندی در مراسم تکریم و معرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان که با حضور جانشین سپاه کربلای مازندران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از خوبی‌های نظام مقدس و از افتخارات ما این است که در همه جای تاریخ انقلاب اسلامی بتوانیم سهمی ایفا کنیم.

وی با گرامی‌داشت هفته بسیج خاطر‌نشان کرد: یکی از افتخارات است که بتوانیم بسیجی واقعی باشیم.

وی خاطر‌نشان کرد: همان‌طور که امام و رهبر از جایگاه بسیج به نیکی یاد کرده و آن را مهم خواندند، بنابراین خدمت‌گزاران این نظام نیز باید به بسیجی بودن خود افتخار کنند.

زندی با اشاره به اینکه هر یک از مسؤولان باید فردی خودساخته و موثر باشند، تصریح کرد: این شکل از خدمت کاری ماندگار است که خیر و صلاح دنیایی و اخروی را به‌دنبال دارد.

وی با بیان اینکه پس از 38 سال از عمر انقلاب همچنان اعتماد مردم و جایگاه بسیج پا برجا است، افزود: معنای فداکاری و گذشت بسیجیان در طول دفاع مقدس و سپس سازندگی در کشور و استفاده از این ظرفیت توسط همه ارکان نظام در سازندگی و مناطق مختلف و حتی در بحث واکسیناسیون و ... مشهود است.

فرماندار چالوس با اشاره به اینکه در تمام مکان‌ها و زمان‌ها این ظرفیت بزرگ ملی مورد استفاده است، گفت: آنچه که از بسیج و مجموعه سپاه شکل گرفت، این است که بسیج دارای قدرت بزرگ نظامی، فرهنگی و دفاعی است که به اذعان مخالفان هم این جایگاه بسیج و سپاه می‌تواند کاری کند که لشکرهای عظیم و منظم نمی‌توانند در برابر آن مقاومت کنند.

وی با تأکید بر اینکه آنچه که دشمنان از آن هراس دارند اراده، ایمان و از خودگذشتگی بسیج و مردم است، افزود: بسیج همان مردم است و این نعمت بزرگ باید حفظ شود.

زندی با اشاره به اینکه بسیج نوعی سازماندهی  بود که توسط امام راحل شکل گرفت، بیان کرد: این تشکل همچنان پابرجا بوده و استکبار جهانی که می‌خواست بر همه دولت‌ها سیطره کند اما با پیش‌بینی و تیزبینی امام این تشکل بنا نهاده شد تا مخالفان و دشمنان نتوانند پای را از گلیم خویش دراز کنند.

وی با بیان اینکه بسیج کشور ما این ظرفیت و آمادگی دفاعی را در تمام زمینه‌ها دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه بسیج همواره راه‌های نفوذ دشمن را بسته است، بنابراین این آمادگی باید حفظ شود تا با داشتن مواضع مشخص در فضایی آرام و مناسب به‌کار بپردازیم.

فرماندار چالوس در پایان با تأکید بر اینکه در این برهه از زمان وظیفه هرکسی مشخص بوده و امروز روز خدمتگزاری به مردم است، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی بسیج به‌صورت تئوری و عملی اقدامات خوبی را به‌سرانجام رساند.

در این مراسم از خدمات سرهنگ علی رئیسی قدردانی شد و سرهنگ جابر عسکری به‌عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چالوس معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها