با حضور 18 استان کشور:

برپایی جشنواره اقوام و فرهنگ ایرانی در کوهدشت

جشنواره اقوام و فرهنگ ایرانی و همچنین نمایشگاه عرضه صنایع دستی در شهرستان کوهدشت برپا شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۱۳۲
|
۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،انجمن میراث فرهنگی شهرستان کوهدشت در  محل سالن کنفرانس  فرمانداری  کوهدشت به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضای این انجمن اقدام به برپایی جشنواره اقوام و فرهنگ ایرانی و همچنین نمایشگاه عرضه صنایع دستی کرد  .   
فردی  بیرانوند فرماندار شهرستان کوهدشت با اشاره ضرورت کار  فرهنگی و برپایی جشنواره های فرهنگی برای نشاط  مردم گفت : برنامه ریزی هایی جهت برگزاری  مطلوب جشنواره اقوام و فرهنگ ایرانی و همچنین نمایشگاه عرضه صنایه دستی جهت معرفی فرهنگ و صنایع دستی اقوام مختلف ایرانی و توسعه صنایع دستی شهرستان کوهدشت در حال انجام است .    
وی  افزود : این نمایشگاه با حضور  18 استان کشور  برای  اولین بار در شهرستان کوهدشت برگزار  خواهد شد .
فرماندار کوهدشت خاطر نشان کرد : ما از برپایی نمایشگاهای فرهنگی استقبال خواهیم کرد و در  همین راستا نیز زمینه های برگزاری  مساعد این نمایشگاه اعم از  امنیت ، ترافیک ، ارائه مجوز توسط سلسه مراتب و ... همه در حال انجام است .   
وی خاطر نشان کرد : رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی از الزمات برگزاری  این سری نمایشگاهها می باشد و از برگزار  کنندگان و مجریان این نمایشگاه انتظار  داریم در  این راستا کلیه موارد قانونی از جمله مجوز و سایر موارد را فراهم نمایند.
ارسال نظرات