خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر:

وحدت رمز پیروزی مسلمین است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در جمع پایوران سپاه کلیبر با تبریک هفته وحدت گفت: وحدت رمز پیروزی مسلمین است ولی نباید به بهانه وحدت دچار افراط و تفریط شویم و شیعه انگلیسی راه باندازیم و این هفته را هفته برائت بنامیم و مانند بعضی از آقایان دست از اعتقادات خود برداریم.
کد خبر: ۸۷۹۲۲۹۶
|
۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگا خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شکوریان افزود: افرادی که هفته برائت برپا می کنند بدانند دشمن اصلی شیعه آمریکا و استکبار است و بهتر است به جای تفرقه بین مسلمین، هفته برائت از آمریکا و اسرائیل راه اندازی کنند.

وی در تعریف دین اسلام خاطرنشان کرد: دین اسلام یعنی عدم سلطه پذیری و زیر بار ظلم نرفتن و مصداق بارز ظالم و شمر و یزید زمان آمریکا و اسرائیل است و در یک کلمه فراماسونری می باشد که تلاش دارد با حذف اسلام ناب محمدی در کشور ایران مهندسی خود را در دنیا برپا کند.

مسئول نمایندگی سپاه کلیبر ادامه داد: امروز اگر آمریکا و کشوهای اروپای صادر کننده کالا هستند به برکت نظام اسلامی و به برکت وحدت ایجاد شده در جامعه ایران صادر کننده فکر و اندیشه است و توانسته بسیج و افکار انقلابی را به بیرون از مرزها صادر کند و همه اقوام مسلمان را در برابر استکبار وحدت و انسجام بخشد و دشمنان را به وحشت اندازد.

حجت الاسلام شکوریان افزود: متاسفانه در این میان عده ای نادان آب به آسیاب دشمن می ریزند و سخن از هفته برائت می زنند که باید در فکر، باور و اعتقاد این افراد شک کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها