امام جمعه موقت الیگودرز :

الیگودرز با کمبود نیروی درمانی و خدماتی مواجه است

امام جمعه موقت الیگودرز گفت:مسئولین برای جذب نیرو اقدامی اساسی انجام دهند و بدور از فامیل بازی و رابطه نسبت به بکارگیری نیروهای توانمند و کارآمد اقدام نمایند
کد خبر: ۸۷۹۳۰۷۵
|
۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام ترکی ظهر امروز در جمع نمازگزاران الیگودرز با اشاره به گله مندی مردم از وضعیت بهداشت و درمان گفت: متاسفانه مشکلاتی که در این حوزه رخ می دهد ناشی از کمبود نیروی درمانی و خدماتی است و هنگامیکه پرسنلی در دو بیمارستان فعالیت نماید توان خود را ازدست می دهد و نمی تواند به درستی پاسخگو باشد و برخورد نامناسب یک نفر فعالیت و زحمات مجموعه را زیر سوال می برد.
وی افزود: مسوولین برای جذب نیرو اقدامی اساسی انجام دهند و بدور از فامیل بازی و رابطه نسبت به بکارگیری نیروهای توانمند و کارآمد اقدام نمایند و یقینا اگر کسی بخواهد با رابطه بازی اقدام به استخدام نیرو نماید موارد را به مردم خواهیم گفت.
خطیب نماز جمعه با اشاره به مشکلاتی که در نتیجه عدم پشتوانه اعتبارات نصیب طرح تحول نظام سلامت شد افزود: امیدواریم مسوولین شهرستان در راستای رفع مشکلات تامین نیروی بیمارستان شهید ولیان اقدام نمایند و بیمارستان امام‌جعفرصادق ( ع )نیز با تلاش مدیریت جدید ارتقاء یابد.
وی یکی دیگر از مشکلات حوزه شهری را آلودگی اطراف پل میلاد دانست و گفت: قسمت شرقی پل به باتلاق و نیزار تبدیل شده و ساکنان این منطقه را دچار مشکلاتی نموده که بهداشت محیط و شهرداری باید وارد عمل شوند و این معضل را برطرف نمایند.
امام جمعه موقت الیگودرز به بحث  برجام اشاره نمود و افزود:برغم اینکه اوباما برعدم تصویب تحریمهای جدید علیه ایران تاکید داشت  در روزهای اخیر سند تمدید 10ساله تحریمها بدون امضای رییس جمهور امریکا برای اجرا ارسال شد که این نقض برجام است‌.
وی افزود: مردم ما هنوز هم انرژی هسته ای را حق مسلم خود می دانند اما به جهت همراهی با دولت و نظام سکوت کردند که یقینا دولت امروز باید  پاسخی دندان شکن به دشمنان بدهد.
ترکی با اشاره به مراسمی موسوم به روز کورش که آبانماه در شیراز برگزار شد افزود: ما نمی خواهیم در رابطه با کوروش سخن بگوییم اما همه کسانیکه که در این روز ساختار شکنی کردند و دستگیر شدند انسانهای بیکار و لا ابالی بودند که ‌تحت تاثیر توهمات دشمنان خارج نشین به این اقدامات دست زده اند و متاسفانه برخی هم در داخل به این موضوعات دامن میزنند.
وی افزود :  امروز دشمنان با تبلیغات در صدد گمراهی جوانان و نواجوانان هستند و بهترین راه نفوذ از طریق فضای مجازی است که خانواده ها باید مراقب باشند.
امام جمعه موقت الیگودرز در ادامه باتبریک پیروزی جبهه مقاومت و آزادی شهر حلب گفت: این پیروزی موازنه قدرت را تغییر داد و حتی دیگر جبهه ها را تحت الشعاع قرار داد و برای گروههای معاند تکفیری و داعش که زنگ خطر شد.

ارسال نظرات