پژوهشگران برتر در گرمی تجلیل شدند

همزمان با هفته پژوهش و فناوری با هدف ترويج فرهنگ پژوهش و ايجاد انگيزه از پژوهشگران و فناوران برتردانشگاه های گرمی تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۰۱۶
|
۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار،با هدف ترويج فرهنگ پژوهش و ايجاد انگيزه در اعضاي هيأت علمي و پژوهشگران و فناوران، آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتردانشگاههای گرمی همزمان با هفته پژوهش و فناوری در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی برگزارشد.

در این مراسم امامی فرماندارشهرستان گرمی از اهمیت توجه به پژوهشگران خبرداد وگفت: بایستی اهمیت موضوع پژوهش و تحقیقات در جزء جزء فعالیت ها مورد توجه قرار گیرد و سرلوحه امور و برنامه ریزی ها باشد.

وی افزود: یک تا سه درصد درآمدهای هر دستگاه دولتی به امر پژوهش اختصاص یافته که این مقدار باید افزایش یابد و در کنار سرمایه گذاری مالی، سرمایه گذاری در زمینه نیروی انسانی و تربیت پژوهشگر نیز باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

دکتر نصرتی رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد گرمی ازبرنامه ریزیهای منظم ودرازمدت در امرپژوهش دراین واحد دانشگاهی خبرداد وگفت: باید در سایه بردباری زمینه را برای شکوفایی استعداد اندیشمندان، محققان و پژوهشگران آماده کرد زیرا پیشرفت علمی بدون تحقیق امكان ندارد.

در ادامه ضمن معرفی برگزیدگان عرصه پژوهش و فناوری در زمینه‏‌های مختلف از جمله برگزیدگان دانشگاه‌ها در جشنواره‌‏های ملی، مخترعان، مبتکران، نگارندگان پایان‏‌نامه‏‌ها و رساله‏‌های برتر دانشجویی، کتابداران نمونه، کارشناسان نمونه آزمایشگاه، مجله علمی پژوهشی برتر، مولفان و مترجمان کتب برتر دانشگاهی و پدیدآورندگان مقالات کیفی برتر، از آنان قدردانی شد.

ارسال نظرات