نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

نارضایتی مردم از بی سرانجامی طرح تحول سلامت

دارایی با اشاره به نواقص طرح تحول سلامت گفت: در حال حاضر، مردم رضایتمندی خوبی از وضعیت بهداشت و درمان ندارند، قول هایی که در رابطه با زیرمیزی های پزشکان داده نشد عملیاتی نشده و همچنان به قوت خود باقی است.
کد خبر: ۸۷۹۶۶۸۱
|
۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰

سید عیسی دارایی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به چالش ها و نواقص طرح تحول سلامت اظهار داشت: بودجه وزارت بهداشت در دولت جدید نسبت به دولت گذشته افزایش بسیار زیادی داشته و با این حساب نباید مشکلی در این حوزه وجود داشته باشد.

وی افزود: اما متاسفانه با بودجه ای که برای این حوزه در نظر گرفته شد اقدام آنچنانی صورت نگرفت در حال حاضر، مردم رضایتمندی خوبی از وضعیت بهداشت و درمان ندارند، قول هایی که در رابطه با زیرمیزی های پزشکان داده نشد عملیاتی نشده و همچنان به قوت خود باقی است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از بیماران در سطح کشور هنوز برای تامین داروهای خود با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستند، متاسفانه صدا و سیما و برخی رسانه ها با افراد گزینشی مصاحبه می کنند که می گویند ما هیچ مشکلی در حوزه بهداشت و درمان نداریم درصورتی که مشکلات همچنان پابرجاست.

دارایی یادآور شد: عده ای در طرح تحول سلامت سودهای کلانی کردند و پول های زیادی به جیب زدند و جلوی آنها هم گرفته نشد.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود امکانات و نیروی متخصص در شهرستان ها و مناطق کم برخوردار گفت: برخی استان ها و شهرستان ها در زمینه کادر درمانی و حتی در ابتدایی ترین مسائل پزشکی و درمانی مشکل دارند و رسیدگی خاصی به وضعیت بهداشت و درمان مردم این مناطق نمی شود.


ارسال نظرات