معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی لرستان

شرکت ۱۸۵ نفر از کارکنان نیروی انتظامی لرستان در دوره بصیرت‌افزایی

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی لرستان گفت : ۱۸۵ نفر از کارکنان نیروی انتظامی لرستان در دوره بصیرت‌افزایی شرکت میکنند
کد خبر: ۸۷۹۸۰۱۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

به گزارش" خبرگزاری بسیج از لرستان " سعید دالوند، معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی لرستان، در جلسه دیدار بصیرت‌جویان نیروی انتظامی لرستان با نماینده ولی‌فقیه در لرستان که در بیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، اظهار داشت : برنامه‌های انقلاب اسلامی ایران تمام نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کرده است کمااینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به‌طور مستمر حفظ گردد.

وی افزود: نیروی انتظامی در جهت افزایش بصیرت دینی، سیاسی، اخلاقی و فرهنگی کارکنان برای فرماندهان خود دوره‌های بصیرت‌افزایی را در قم تشکیل می‌دهد.

دالوند با اشاره به این‌که ۱۸۵ نفر از کارکنان نیروی انتظامی لرستان به مدت دو هفته در دو دوره بصیرت‌افزایی شرکت می‌کنند، اضافه کرد: هر دوره شامل چهار روز است که از اساتید حوزه و دانشگاه استفاده می‌شود.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی لرستان خاطر نشان کرد : دیدار با علما و شخصیت‌های دینی و بازدید از اماکن تاریخی و برنامه‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های جانبی این دوره خواهد بود.

وی در ادامه عنوان داشت : برنامه‌های دینی و بصیرت‌افزایی و فرهنگی و قرآنی به‌طور مستمر جهت تعمیق باورهای دینی و اسلامی در نیروی انتظامی برگزار می‌شود
 
 
انتهای خبر /ز
ارسال نظرات