بیانیه قرارگاه قدس و سپاه سلمان استان به مناسبت حماسه ماندگار نهم دیماه

حضور مردم درروزنهم دی ماه سیلی محکمی به صورت سران فتنه زد

حضور عظیم و تعیین کننده ملت مومن، با بصیرت و با غیرت ایران در راهپیمایی سراسری نهم دی ماه، تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است . امام خامنه ای(مد ظله العالی)
کد خبر: ۸۷۹۹۰۳۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
در این بیانیه آمده است 
سال 1388 در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یک سال پر حادثه و عبرت انگیز بود. سالی که در آن
عده ای پشت سر ولایت حرکت کردند و نمره قبولی گرفتند و عده ای از خواص که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی سوابق خوبی داشتند، مردود شدند و در این امتحان و حرکت پرشور انقلاب، از مردم عقب بیفتند.
دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی نظام اسلامی، سالها قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 برنامه ریزی کرده بودند تا اهداف شوم خود را عملی نمایند و به قولی محصول خود را برداشت نمایند، آنها حتی از نمادهای مذهبی مثل رنگ سبز که برای مردم ایران یک رنگ مقدس است برای به انحراف کشاندن مردم استفاده کردند، اما از آنجاییکه باطل ره به جایی ندارد؛ اهداف شوم آنها با حرمت شکنی به ارزشهای مقدس مردم در عاشورای سال 88 نمایان شد و آیه « إنَّ البَاطِلَ کَانَ زَهُوقاً»  قرآن مصداقی دوباره پیدا کرد.
اتفاقات سال 88 و فتنه توطئه گران زمانی نمود پیدا کرد که دستگاههای تبلیغاتی غرب توانستند با ترفندهای عملیات روانی و دروغ پردازی های گسترده که عادت همیشگی رسانه های غربی و صهیونیستی است، زمان فتنه را تطویل و بر تعداد پیاده نظام حاضر در صحنه بیافزایند و توهم پیروزی و حمایت مردمی را در سران فتنه افزایش دهند و برخی ازخواص بی بصیرت که دچار انحرافات زیاد و خسر الدنیا و الاخره گردیدند بر این طبل رسوایی کوبیدند، اما غافل از این بودند که مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با تشخیص به موقع حق از باطل به ندای رهبر و امامشان لبیک گفتند و به صحنه آمدند و آن حماسه ماندگار عظیم را خلق کردند.
حضور حماسی مردم عاشورایی در این روز بزرگ  چشم طمع دشمنان نظام را کور و سیلی محکمی به صورت سران فتنه زد و آنها را برای همیشه سرجای خود نشاند.
مردم انقلابی ایران در حماسه عاشورایی نهم دی نشان دادند که نسبت به انقلاب اسلامی، دین، کشور و امام خود حسیاسیت زیادی دارند و اگر در جایی به ارزشهای والای انقلاب اسلامی و آبروی ملت ایران اهانت شود از جان و مال خود دریغ نخواهند کرد.
و اینک در حالی سالروز حماسه ماندگار 9 دیماه را گرامی می داریم که سردمداران کفر به ویژه آمریکای جنایتکار از یک طرف و برخی از عوامل داخلیِ خود فروخته و زبونشان از طرف دیگر به بهانه برجام با بدعهدی و پیمان شکنی آشکاری که داشتند قصد نفوذ در بین ارکان و صفوف بهم پیوسته مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی دارند اما  ملت عاشورایی
ایران همچون گذشته در سایه رهنمودهای امام بزرگوارشان نه تنها اجازه نفوذ دشمنان به کشور را نخواهند داد بلکه سایه شوم سلطه و فتنه آنها را دفع خواهند کرد.
به همین مناسبت قرارگاه قدس  جنوب شرق سپاه و سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت
 این روز حماسی بزرگ اعلام  می دارد که همچنان در سنگر دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و آبروی ملت قهرمان
 ایران پشت سر ولی امر مسلمین جهان  امام خامنه ای (مد ظله العالی) حرکت خواهند کرد و در هیچ شرایطی از
 آرمانهای انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد.                                                

روابط عمومی و تبلیغات  قرارگاه قدس و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان

ارسال نظرات