خطیب جمعه بافق:

چهارده کشور غربی در فتنه 88 دخالت می کردند

امام جمعه بافق گفت:چهارده کشور غربی در فتنه 88 دخالت می کردند و مردم وقتی هدف انها را براندازی نظام دیدند به خیابان ها ریختند.
کد خبر: ۸۸۰۰۴۸۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بافق، خطیب جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با بیان اینکه اگر ملتی قدرت تحلیل خود را از دست بدهد،فریب میخورد و شکست دامن او را میگیرد گفت: علت تنها ماندن امام مجتبی(ع) و مظلومیت علی ابن ابیطالب این بود که جامعه ی ان روز تحلیل سیاسی نداشت.

حجت الاسلام سلیمانی افزود:نظام مقدس جمهوری اسلامی چون نظام الهی ست متکی به خداست، و چون متکی به خداست در مسیر الهی هم گام برمیدارد و خدا هم به همین خاطرما را یاری کرده و میکند .

وی در ادامه به رقابت بین دو فرد در جریان انتخابات ۸۸ و حرکت های طرفدارانشان و دخالت چهارده کشور غربی در فتنه 88 اشاره نمود و اظهار داشت:وقتی مردم دیدند هدف از بین بردن انقلاب و خون شهیدان و توهین به ساحت مقدس سالار شهیدان است با حضور خود در روز 9 دیماه بساط انها را جمع کردند.

امام جمعه بافق از نامه سی نفر از ضد انقلابها به ترامپ گفت و بیان داشت:این افراد خود نامه خود خواستارافزایش تحریم ها و و شدت عمل در برجام را شده بودند و عذرخواهی بعضی از آنها پس از انتشار نامه اشاره کرد وآنها بدانند ای سی نفر شما در مقابل ۷۰ میلیون جمعیت چکار میخواهید بکنید؟

سلیمانی با گرامی داشت سالروز شهادت دانشجویان در هویزه بیان کرد: رهبر انقلاب دو چیز را در فضای دانشگاه مهم دانسته اند یکی علم و دوم بینش دانشجو در مسائل سیاسی ، امید است بتوانند در مسائل سیاسی به درستی گام بردارند.

بافق خبر 
ارسال نظرات