خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی سپاه عاشورا:

دشمنان با اصل انقلاب مشکل دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر عملیاتی سپاه عاشورا در جمع کارکنان سپاه امامت تبریز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی هیچ وقت از حرکت ها و فعالیت ها و برنامه ریزی های ضد انقلاب اسلامی ما دست بر نخواهد داشت چراکه آن ها با اصل انقلاب اسلامی ما که برپایه امامت و ولایت است مخالف هستند.
کد خبر: ۸۸۰۰۸۶۶
|
۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسین علی افزود: برای مقابله با چنین دشمنی دیرینه(استکبار جهانی) باید بصیرت و آگاهی خود را افزایش دهیم تا اجازه خودنمایی به خود ندهد.

وی ادامه داد: کشور ما به علت وجود دو نعمت رهبری و مردم تنها کشور دنیاست که اسلام ناب را پیاده می کند و با عزت و اقتدار از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون در برابر دشمنان توانسته ایستادگی کند.

حجت الاسلام علی با اشاره به فتنه 88 تاکید کرد: فتنه به معنای تمام برچیده نشده است و دشمن به فتنه انگیزی خود ادامه می دهد حتی برای انتخابات سال آینده نیز طرح ریزی کرده است بنابراین باید هوشیار باشیم و با نشست ها و روشنگری های خود مردم را نسبت به توطئه شوم دشمن آگاه کنیم و نگذاریم کشور متحمل هزینه شود.

وی بیان کرد: مهم ترین شاخصه برای شناسائی فتنه این است که هر وقت دیدیم گروه های غیر متجانس همانند اصلاح طلبان و بهائیان و منافقین و ... کنار هم گرد آمدند مطمئن شویم که فتنه در دل این همگرایی نهفته است چراکه روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی هم گروهی با دشمنان را قبول نمی کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها