مسئول بسیج سازندگی سپاه کوثر مطرح کرد:

بسیج و سپاه پیشرو در امر اشتغالزایی و محرومیت زدایی

مسئول بسیج سازندگی کوثر گفت: بسیج و سپاه در کنار دیگر نهاد ها و ارگانها، ارکان محرومیت زدایی و اشتغالزایی را شهر و روستاهای همجوار احیا ساخته است.
کد خبر: ۸۸۰۱۷۵۳
|
۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، علی اشرفی در بازدید از طرح های محرومیت زدایی شهرستان کوثر اظهار داشت: نقش سپاه و بسیج سازندگی در عمران و آبادانی روستاها و مناطق محروم بر کسی پوشیده نیست که لازم است با افزایش اعتبارات لازم و همکاری و تعامل بیش از پیش مسئولین امر نیازمندی های حوزه محرومیت زدایی کاهش یابد.

وی گفت: بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای کشور از ظرفیت های فراوانی برای حضور در عرصه های مختلف از جمله عمرانی، اشتغالزایی، راه اندازی صنایع تبدیلی، حمایت از اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی برخوردار است و همواره با انجام این اعمال نسبت به رفع محرومیت در سطح شهر و روستاها اقدام کرده است.

مسئول بسیج سازندگی کوثر افزود: محرومان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی اند و تلاش در راستای زدودن فقر از چهره این افراد هدف اصلی تشکیل بسیج سازندگی است تا با حضور در مناطق محروم وظیفه ذاتی خود را در برابر محرومان انجام دهد.

اشرفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کسب و کار بانوان اظهار کرد: وامهای اقتصاد مقاومتی حتی در داخل خانه برای بانوان کوثری هم شامل می شود که متقاضیان می توانند برای خود اشتغالی و محرومیت زدایی نسبت به تشکیل پرونده به بسیج سازندگی سپاه کوثر مراجعه فرمایند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: وامهای اقتصاد مقاومتی را می توان در خانه برای بانوانی که خانه دار هستند اختصاص داد و چرخه توسعه و پیشرفت را که همانا دغدغه امروزه مقام معظم رهبری است را در هر برهه از زمان محیا ساخت.


 

ارسال نظرات