فرمانده بهداری شمال خلیج فارس نیروی دریایی سپاه خبر داد

ویزیت رایگان 5264 نفر طی چهار روز در بیمارستان صحرایی شهدای ندسا در بندرلنگه

فرمانده بهداری شمال خلیج فارس نیروی دریایی سپاه از ویزیت رایگان 5 هزار و 264 نفر طی چهار روز در بیمارستان صحرایی شهدای ندسا در بندرلنگه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۳۳۵۶
|
۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هدمزگان،ارسلان رستمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان با اشاره به مراجعه تعداد زیادی از مردم از مناطق و روستاهای مختلف بندرلنگه به بیمارستان صحرایی شهدای ندسا در روستای باورد، اظهار داشت: از 11 دی که این بیمارستان افتتاح شد تا پایان وقت کاری عصر دیروز، تعداد 5 هزار و 264 نفر از مراجعه کنندگان به این مرکز ویزیت شدند.

وی افزود: تاکنون در بخش‌های آزمایشگاه به تعداد 238 نفر، رادیولوژی 75 نفر، درمانگاه 2 هزار و 743 نفر، اتاق عمل 24 نفر، دندانپزشکی 818 نفر خدمات پزشکی ارائه شد.

فرمانده بهداری شمال خلیج فارس نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: همچنین تعداد 818 نفر توسط پزشک متخصص دندانپزشکی، 105 نفر در بخش اورژانس برادران، 123 نفر اورژانس خواهران و 68 نفر از بانوان نیز نزد کارشناس مامایی نیز ویزیت رایگان شدند.

رستمی تصریح کرد: همچنین تعداد 1145 نفر دارو به صورت رایگان دریافت کردند و همچنین 243 نفر تاکنون سونوگرافی و 140 نفر بینایی و 35 نفر شنوایی‌سنجی انجام داده‌اند و مبلغ تقریبی 149 میلیون و 995 هزار و 916 تومان ارزش عملکردی این 4 روزه نیز محاسبه شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز نیز آخرین روز از برپایی این بیمارستان صحرایی است، یادآور شد: صبح امروز از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر و بعد از ظهر از ساعت 15 تا 17 نیز پزشکان متخصص آماده ویزیت و ارائه خدمات به عموم مردم هستند.

گفتنی است، بیمارستان صحرایی شهدای ندسا در 15 کیلومتری شمال بخش مرکزی بندرلنگه در روستای باورد توسط فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه برپا شده و در این بیمارستان کاملا مجهز اکیپی از پزشکان متخصص از جمله جراحی، بیهوشی، داخلی، ارتوپدی، گوش حلق و بینی، چشم، سونوگرافی، اطفال، طب اورژانس، قلب جهت ویزیت بیماران حضور دارند و همچنین این بیمارستان به اتاق عمل مجهز، آزمایشگاه، رادیولوژی، دندانپزشکی و داروخانه نیز مجهز است که خدمات در این قسمت‌ها نیز رایگان ارائه می‌شود.
ارسال نظرات