مستند شهید مازندرانی مدافع حرم

گروه مستندسازی «دیوان عاشقی» با تهیه‌کنندگی اکبر پیش‌بین، مستند «بابا در باران آمد» را تهیه کرده که در آن به زندگی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان محمودآباد پرداخته شد.
کد خبر: ۸۸۰۳۵۱۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
 

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، تهیه‌کننده و کارگردان مستند «بابا در باران آمد» اظهار کرد: این مستند درباره زندگی شهید اسماعیل خان‌زاده یکی از شهدای مدافع حرم آل‌الله بوده و کار تصویربرداری آن در مکان‌های مختلفی همانند تهران، روستای زنگی‌کلا به‌عنوان زادگاه و محل زندگی شهید، شهرستان محمودآباد و شهر امامزاده عبدالله(ع) شهرستان آمل انجام گرفت.
 
گروه مستندسازی «دیوان عاشقی» با تهیه‌کنندگی اکبر پیش‌بین، مستند «بابا در باران آمد» را تهیه کرده که در آن به زندگی نخستین شهید مدافع حرم شهرستان محمودآباد پرداخته شد. 

شهید اسماعیل خان‌زاده یکی از شهدای مدافع حرم مازندران و نخستین شهید مدافع حرم شهرستان محمودآباد است که در تاریخ 29 آذر ماه سال 1394 در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اکبر پیش‌بین با اعلام اینکه هم‌اکنون پس از پایان مرحله تصویربرداری، کار تدوین مجموعه آغاز شد، افزود: پس از پایان مرحله تدوین، این مستند به‌زودی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه چندی قبل مستند «زائر شهر غریب» با نگاهی بر زندگی شهید مدافع حرم آمل شهید مهندس هادی جعفری از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفت، تصریح کرد: در مستند « بابا در باران آمد» با اعضای خانواده شهید، جمعی از دوستان، همکاران و هم محله‌ای‌های شهید گفت‌وگو انجام شد و سعی کردیم در آن نگاهی کامل بر زندگی فردی و اجتماعی نخستین مدافع حرم محمودآباد داشته باشیم.

تهیه‌کننده و کارگردان حوزه ایثار و شهادت با اشاره به عوامل تولید مستند «بابا در باران آمد»، گفت: بابک مهدی‌زاده به‌عنوان تصویربردار، فاطمه شفیع‌زاده محقق و پژوهشگر، حمید بنا نویسنده و محمدرضا پیروچ به‌عنوان مدیر تولید در این مستند همکاری دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها