تجليل از علي يوسفي بیله سواری با عنوان پژوهشگر برتر استان

علي يوسفي مدير پژوهش سراي بيله سوار با كسب عنوان پژوهشگر فعال و برتر استان از سوي مدير كل آموزش و پرورش مورد تجليل و تقدير قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۰۵۲۱۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل ازپایگاه خبری صبح مغان، در همايش تجليل از پژوهشگران برتر استان اردبيلکه در کانون عصمت اردبیل برگزار شد علي يوسفي مدير پژوهش سراي بيله سوار با كسب عنوان پژوهشگر فعال و برتر استان از سوي مدير كل آموزش و پرورش مورد تجليل و تقدير قرار گرفت.

مدير كل آموزش و پرورش در این همایش اظهار داشت: یکی از اولویتهای اساسی آموزش و پرورش توجه به بخش پژوهش است که در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و نیاز است پژوهشگران در آموزش و پرورش حمایت شوند.

احمدناصری افزود: در حال حاضر سرمایه‌گذاری پژوهش یک نیاز اساسی است که انتظار می‌رود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به ویژه خیران از این حوزه حمایت کنند تا دانش‌آموزان و معلمان پژوهشگر بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانند دستاوردهای بززگی را برای استان اردبیل در این حوزه به دست آورند.

وی تصریح کرد: با این که سرمایه گذاری یکی از نیازهای اساسی در بخش پژوهش است اما در مجموعه آموزش و پرورش، ماهیت شغل معلمی ایجاب می کند که معلمان با استفاده از حداقل ابزارها قدم های موثری در این بخش بردارند.

وی ادامه داد: امروزه مسئله پژوهش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که اگر بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند در این زمینه پیشرفت داشته باشیم، بی‌شک علاوه بر دستاوردهای پژوهشی، گام بزرگی در پویایی اقتصاد منطقه برداشته می‌شود.

ناصری گفت: امروزه مسئله پژوهش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که اگر بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند در این زمینه پیشرفت داشته باشیم، بی‌شک علاوه بر دستاوردهای پژوهشی، گام بزرگی در پویایی اقتصاد منطقه برداشته می‌شود.

تجليل از علي يوسفي بیله سواری با عنوان پژوهشگر برتر استان  

ارسال نظرات