مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان:

در استان زنجان گام های بلندی در امر گازرسانی در روستاها صورت گرفته است

در استان زنجان گام های بلندی در امر گازرسانی در روستاها صورت گرفته است که سعی ما بر این است که شبکه گاز رسانی در استان توسعه‌یافته و مناطق محروم و دورافتاده از این نعمت بزرگ الهی برخوردار باشند.
کد خبر: ۸۸۰۵۸۸۷
|
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان از جذب بیش از ۱۲ هزار مشترک در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: در ۹ ماه سال جاری، ۱۲ هزار و ۱۷۵ مشترک جدید جذب و ۴ هزار و ۶۹۷ انشعاب گاز نصب شده که بر این اساس تاکنون در استان زنجان، ۲۹۲ هزار و ۸۷۵ مشترک گاز طبیعی جذب و ۱۶۰ هزار و ۴۳۱ انشعاب نصب شده است.

سید سعید عسگریان با اشاره به برخورداری ۳۵۹ هزار و ۱۴۷ خانوار تاکنون از نعمت گاز و اتصال به شبکه گاز رسانی،افزود: از این میزان ۱۷ هزار ۵۸۰ خانوار در ۹ ماهه امسال از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی با اشاره به ۵۵۲ کیلومتر شبکه گذاری انجام شده در سال جاری خاطر نشان کرد: در ۹ ماهه امسال ۴۰ روستا به بهره برداری رسیده است که تاکنون ۲۰شهر و ۳۶۰ روستا در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان در پایان بر لزوم توسعه گازرسانی به نقاط روستایی استان تأکید کرد و گفت: در استان، گام های بلندی در امر گازرسانی در روستاها صورت گرفته است که سعی ما بر این است که شبکه گاز رسانی در استان توسعه‌یافته و مناطق محروم و دورافتاده از این نعمت بزرگ الهی برخوردار باشند.


ارسال نظرات