خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز:

برگزاری نشست مقدماتی دومین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت

مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز از برگزاری پیش نشست تخصصی دومین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت در این کلانشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۸۴۷۶
|
۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا خلیلی گفت: این کنفرانس بین المللی با محوریت فلسفه-دین- اخلاق، روانشناسی و سلامت معنوی، فرهنگ و جامعه، مدیریت، اقتصاد و بازاریابی، هنر، معماری و ادبیات برگزار می شود.
وی برگزاری این کنفرانس بین المللی را گامی در جهت بررسی علمی ظرفیت های گردشگری تبریز دانست و خاطرنشان کرد: گردشگری صنعتی نوظهور است که با همه حوزه های موجود در جامعه می تواند پیوند داشته باشد، بنابراین این کنفرانس بین المللی می تواند روابط و پیوندهای موجود را شناسایی کند.
محمدحسین ایمانی خوشنو(رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و رئیس دومین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت)، منوچهر جهانیان(رئیس دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ) و مهدی محمدزاده(معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه هنر اسلامی تبریز) سخنرانان این نشست هستند.
پیشن نشست دومین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت روز دوشنبه 27 دی ماه 95 از ساعت 14 الی 16 در مرکز آموزش علمی،کاربردی شهرداری تبریز واقع در آخر خیابان طالقانی برگزار می شود.

دومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری و معنویت که 26 و 27 بهمن ماه 1395 در محل همایش های بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها