ابراز همدردی فرهنگیان بیجار با آتش نشانان حادثه پلاسکو

کد خبر: ۸۸۱۲۶۱۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،جمعی از فرهنگیان و همکاران ستادی اداره با حضور در ایستگاه  آتش نشانی بیجار در حرکتی نمادین، به منظور همدردی با همکاران آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو با اهدای گل و قرائت فاتحه ،با آنها ابراز همدردی کرده و یاد و خاطر قهرمانان آتش‌نشان را زنده نگهداشته داشتند.
 

مدیر آموزش و پرورش بیجار در این دیدار که با حضور شهردار و کارکنان آتش نشانی بیجار برگزار شد گفت: آتش نشانان به همه مردم درس بزرگی را دوباره یادآوری كردند كه فداكاری و خدمت به مردم حد و مرزی ندارد.

 

وی از زحمات خستگی ناپذیر پرسنل آتش نشانی تشکر کرد و براي شهداي آتش نشان حادثه ساختمان پلاسكو تهران آرزوي علو درجات نمود.

 

در ادامه حیدری، ریاست خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری بیجار، ضمن تشکر از حضور و ابراز همدردی فرهنگیان  با پرسنل آتش نشانی این شهر، گفت: دیدن این صحنه ها مسوولیت خطیرمان را دوباره به ما متذكر می شود كه حساسیت بیشتری نسبت به مسوولیت خود داشته باشیم.

 

لازم به ذکر است : دانش آموزان مدارس بیجار صبح امروز در مراسم آغازین یاد و خاطره شهدای آتش نشان واقعه ی پلاسکو را گرامی داشته و به مقام شامخ شهدای این حادثه ادای احترام کردند.

 
ارسال نظرات