نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

یک عده مدیران نالایق و نا کارآمد زیرساخت های ایران را سست کرده اند

یک عده مدیران نالایق و نا کارآمد زیرساخت های ایران را سست کرده اند تنها با تفکر بسیجی می شود این زیرساخت ها را تقویت نمود.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۹۱
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در چهاردهمین مجمع عالی بسیج شهرستان طارم ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خدمت ملت شریف ایران اسلامی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را گرامیداشت.

فریدون احمدی با اشاره به نقش و اهمیت بسیج در جامعه افزود: بسیجیان حافظ و ذخیره انقلابند بنابراین مأموریت اصلی بسیج حفظ انقلاب و آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی از اقتصاد مقاومتی بعنوان مقاوم کردن اقتصاد یاد کرد و اظهارداشت: عده ای اقتصاد مقاومتی را با اقتصاد ریاضتی اشتباه می گیرند در حالیکه امروزه اصلی ترین دغدغه و مشکل در کشور اقتصاد است.

احمدی با بیان اینکه امروزه در نظام جمهوری اسلامی ایران تمام زیرساخت های ترقی فراهم است گفت: یک عده مدیران نالایق و نا کارآمد این زیرساخت ها را سست کرده اند تنها با تفکر بسیجی می شود این زیرساخت ها را تقویت نمود.

وی تصریح کرد: در داخل اقتصاد اصلی ترین مسأله مشکل اشتغال است بنابراین در شغل پایدار هرکس اصول اشتغال را رعایت کرد پایدار می ماند در حالیکه متوسط هزینه برای شغل پایدار ۲۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: مأموریت و حضور بسیجیان در صحنه های انتخاباتی تضمین کننده است دولت، مجلس و وزارتخانه بسیجی می خواهد اگر بی تفاوت نباشیم انقلاب از ریل خارج نخواهد شد بنابراین تضمین انقلاب همین خونهایی است که ریخته شده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: مأموریت و حضور بسیجیان در صحنه های انتخاباتی تضمین کننده است دولت، مجلس و وزارتخانه بسیجی می خواهد اگر بی تفاوت نباشیم انقلاب از ریل خارج نخواهد شد بنابراین تضمین انقلاب همین خونهایی است که ریخته شده است.

احمدی با اشاره به مشکلات اساسی شهرستان طارم اظهارداشت: مشکلات گسترش راههای ارتباطی و تأمین آب شرب و زراعی در این شهرستان از عمده مسائل مورد بحث در مجلس شورای اسلامی بوده و در دست بررسی است که حل این مسائل موجب رشد و توسعه اقتصاد شهرستان و صنایع دستی، مسئله توریست و مسائل جنبی دیگر خواهد شد.

همچنین در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه طارم ضمن خیرمقدم گویی خدمت حاضرین در مجمع عالی بسیج فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را گرامیداشت و افزود: مجمع عالی بسیج شهرستان طارم در سال ۱۳۹۳ موفق به کسب موفق ترین مجمع سپاه استان در سطح کشور در مجمع مالک اشتر گردیده است.

در ادامه کارگروههای فرهنگی، سیاسی و جامعه بسیج زنان در این مجمع به ارائه گزارش جامع در زمینه برنامه های ابلاغی، شناسایی آسیب ها و ارائه راهکارها پرداخته و از بسیجیان فعال مجمع در این مراسم تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است، چهاردهمین مجمع عالی بسیج شهرستان طارم امروز با حضور فریدون احمدی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دخانیات استان زنجان، اهالی و شورای اسلامی، بسیجیان سپاه ناحیه طارم ، جامعه بسیج زنان و سایر مسئولین ادارات این شهرستان در محل مجتمع فرهنگی هنری شهیدبهشتی شهر آببر برگزارشد.

ارسال نظرات