فرماندار مراغه:

پاسداشت مجاهدت شهدا، صیانت از انقلاب است

فرماندار مراغه در آیین استقبال از آفتاب در میدان طلوع فجر این شهرستان با بیان اینکه دهه فجر یادآور مجاهدت های ملت ایران در تبعیت از امام راحل است گفت: پاسداشت این مجاهدت ها صیانت از ارزش های اسلامی و انقلابی است.
کد خبر: ۸۸۱۶۳۹۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،ظفر محمدی افزود: دهه فجر فرصتی برای بازگویی تلاش و زحمت های انقلابیون، علما، روحانیون و مردم ایران اسلامی در اوایل انقلاب است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون هزاران شهید و رهبری های الهی گونه امام راحل به بار نشست و امروز در حال صدور به منطقه و سرتاسر دنیا هستیم .

وی خاطرنشان کرد: آن روز اگر ارتشی ها سلاح هایشان را زمین گذاشتند و به حرف امام گوش دادند، امروز ارتش و سپاه و میلیون ها بسیجی گوش به فرمان ولایت هستند.

وی بیان کرد: امروز به برکت خون هزاران شهید و تلاش ها و مجاهدت های جوانان این مرز و بوم به چندمین قدرت هسته ای دنیا تبدیل شده ایم و کشورهای قدرتمند مجبور شدند پای میز مذاکره بشینند.

محمدی با اشاره به افتتاح طرح های عمرانی در این ایام گفت: در ایام الله دهه نزدیگ به ۵۰ طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در‌ شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

فرماندار مراغه ادامه داد: طرح های گازرسانی به روستاها، بهسازی مسکن روستایی، بهره برداری از واحدهای تولیدی و سردخانه ای و کانال های آبیاری پایاب سد علویان از جمله طرح هایی است که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

در این آیین مسئولان، نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم مراغه همزمان با سالروز ورود تاریخی امام راحل به میهن اسلامی، تمثال امام و رهبری را گلباران کردند.

ارسال نظرات