مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

نظر رهبر فرزانه انقلاب در همه ابعاد همان نظر امام راحل است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در جمع بازنشستگان سپاه جلفا در خصوص وظایف مسئولان نسبت به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب گفت: نظر ایشان در همه ابعاد همان نظریات امام امت(ره) است، بنابراین مسئولان م اگر می‌خواهند به سرافرازی و پیروزی برسند باید پیرو ولایت باشند.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۴۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر با برشمردن مهم ترین تهدیدات فراروی نظام اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر سه اصل اسلام، رهبری و مردم بر پا شده است و اگر این سه اصل تداوم یابد، هیچ قدرتی نمی‌تواند به این نظام ضربه بزند.


وی به موضوع نفوذ که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است اشاره و بیان کرد: تعبیر رهبر انقلاب از نفوذ در عرصه فرهنگ که با عنوان تهاجم و ناتو فرهنگی مطرح است، نشان می دهد که این مسئله کاملا جدی است و دشمن برای اینکه بتواند نفوذ کند نخستین گام خود را در تغییر بینش و نگرش نیروهای انقلابی معطوف کرده است.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: امروز فتنه جدید دشمن تضعیف روحیه انقلابی و خارج کردن نیروهای انقلابی از صحنه است و تجربه این انقلاب نشان داده است که در هر عرصه و جبهه ا ی که موضع انقلابی و جهادی داشته ایم در آن زمینه پیشرفت داشته ایم پس باید با عمل به تکلیف و حفظ روحیه انقلابی در مقابل فتنه دشمنان سدی محکم ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری بازنشستگان در برابر شرایط کنونی کشور اظهار داشت: شما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتید و تجربیات گرانبهایی به دست آوردید، الان هم باید با توطئه های دشمن آشنا باشید و در مقابل هجمه های آنان آمادگی لازم را داشته باشید.

محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه جلفا با حضور مشاور عالی فرمانده سپاه عاشورا در امور نواحی، مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، بازنشستگان و خانواده های این عزیزان در حسینیه 14 معصوم(ع) هادیشهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها