فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

نجات کشور از استعمار آمریکا از ثمره های انقلاب اسلامی بود

از ثمره های انقلاب اسلامی نجات کشور از استعمار آمریکا و اسرائیل بوده و هست و خواهد بود .
کد خبر: ۸۸۱۸۷۸۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در یادواره شهدای مسجد اصغریه پایین شهر زنجان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر بر ادامه راه امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس و نیز پیروی از منویات مقام معظم رهبری تاکید نمود.

سردار کرمی با اشاره به وضعیت کشور قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: ایران قبل از انقلاب شدیدا تحت سلطه آمریکا و اسرائیل بود که می توان به استعمارگری آمریکایی ها با عناوین حق توحش ، کاپیتولاسیون ، نفوذ فرهنگی ، اقتصادی ، اجتماعی و اقتصادی اشاره کرد .

وی با اشاره به جنایت های غرب و بخصوص آمریکا در حق مردم ایران اظهار داشت: در مقابل همه ی تجاوز ها و غارت های صورت گرفته شخص شاه فقط بفکر مال اندوزی بود و هیچ کس هم حق اعتراض نداشت .

سردار کرمی در ادامه تصریح کرد : از لحاظ نظامی هر گونه تحرک و تصمیمات مهم نظامی تحت نظر آمریکایی ها بود و درجه داران و عوامل ایرانی حق هیچگونه دخالتی نداشتند و سران نیروهای مسلح رسما در اختیار و گوش به فرمان آمریکایی ها بودند .

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت : ترویج بی دینی و فحشا از اهداف آمریکا بود که با همکاری عوامل شاهنشاهی با ترویج بی حجابی ، مواد مخدر و مراکز فساد و فحشا در بین جوانان ، جامعه را بسوی پرتگاه سوق می داد .

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش آمده که خوشایند مردم، مراجع و روحانیون نبود، امام خمینی (ره) در سال 42 با توکل به خداوند و اتکال به نیروی عقیده مردم مومن و انقلابی و موازی با اهداف سید الشهدا (ع) دست به افشاگری و مبارزه با نظام شاهنشاهی نمود و انقلاب اسلامی ایران نه برای ثروت،نه برای قدرت و تنها برای رضای خداوند سبحان انجام شد و از ثمره های انقلاب اسلامی نجات کشور از استعمار آمریکا و اسرائیل بوده و هست و خواهد بود .

گفتنی است در پایان این مراسم ، ضمن تقدیر از فعالین بسیج و مسجد اصغریه ؛ با توجه به میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، مراسم جشن و مدیحه سرایی نیز انجام گرفت .

ارسال نظرات