معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه:

فکر و رفتار انقلابی ایران در منطقه عامل پیروزی است

معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه گفت: انقلابی فکر کردن و انقلابی رفتار کردن عامل اصلی و بسیار مؤثر در پیروزی و اقتدار ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۱۹۰۰۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از ندسا، غضنفری با اشاره به تحولات منطقه ای تأکید کرد: هدف برنامه ریزی شده دشمن در تحرکات منطقه، کشاندن ناامنی و بی ثباتی به مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: انقلابی فکر کردن و انقلابی رفتار کردن عامل اصلی و بسیار مؤثر در پیروزی و اقتدار ایران اسلامی است و همین تفکر انقلابی در منطقه نیز عامل پیش برنده در حوزه سیاست خارجی و اقتصاد خواهد بود.

دکتر غضنفری در ادامه با اشاره به رویدادهای سوریه خاطر نشان کرد: درست است که شیعیان و مسلمانان شهرکهای «فوعه» و «کفریا» در شمال «عدله» سوریه چهار سال است از کمترین امکانات غذایی و دارویی برخوردارند اما در مجموع اوضاع سمت و سوی خوبی پیدا کرده است.

وی افزود: حزب الله لبنان به عنوان یک مجموعه برآمده از خواسته های مردمی، جایگاه با کرامتی در بین مردم لبنان دارد و محور مقاومت به نیروی توانمند در مقابله با دسیسه های دشمن تبدیل شده است.

معاون سیاسی ندسا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع مردم یمن گفت: انصار الله یمن پس از سختی های فراوان امروز وارد شرایط تکوینی خود شده است.

وی افزود: در مقابل می بینیم که حامیان عربستان مستأصل شده و از طریق برخی واسطه ها به تاکتیک مذاکره روی آورده اند.

غضنفری در پایان به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: در برجام ما به تعهدات خود به صورت یک طرفه عمل کردیم اما طرف مقابل خلف وعده کرد و بعد از برجام نیز نه تهدید از بین رفت و نه تحریم ها برداشته شد.
ارسال نظرات