پرویز پورحسینی در گفتگو با «بسیج»:

سنت زیبای چهارشنبه سوری را با آسیب زدن به دیگران خراب نکنیم

بازیگر سینما و تئاتر گفت: چهارشنبه سوری مراسمی آیینی و زیبای مخصوص ما ایرانی ها است نباید ما این سنت زیبا را با استفاده از مواد محترقه و خطرناک خراب کنیم.
کد خبر: ۸۸۲۱۷۹۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

سنت زیبای چهارشنبه سوری را با آسیب زدن به دیگران خراب نکنیمپرویز پورحسینی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی درباره چهارشنبه سوری برای جلوگیری از خسارات و تلفات آن اظهار داشت: بنده توصیه می کنم جوانان از ترقه و مواد محترقه در چهارشنبه سوری که هر سال موجب خسارت و صدمه زدن به خودشان و دیگران می شود استفاده نکنند.

این بازیگر سینما و تئاتر خاطر نشان کرد: چهارشنبه سوری مراسمی آیینی و زیبای مخصوص ما ایرانی ها است نباید ما این سنت زیبا را با استفاده از مواد محترقه و خطرناک خراب کنیم.

پرویز پور حسینی در پایان تاکید کرد: می توان به جای استفاده از مواد خطرناک و آتش زا از مواد سالم و بی خطر استفاده کرد بگونه ای که یعنی چهارشنبه سوری به صورت سنتی و زیبای خود اجرا شود و مردم هم شادی کنند. ما هنرمندان هم وظیفه داریم این نکات را بگوییم تا ان شاالله استفاده از مواد محترقه در این شب کاهش یابد.


ارسال نظرات