آیت الله غلامعلی نعیم آبادی:

رفتار ترامپ حقانیت شعار مرگ بر آمریکا را اثبات کرد

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: رفتار و اظهارات وقیحانه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، حقانیت شعار 'مرگ بر آمریکا ' را برای افکار عمومی در کشور و جهان اثبات کرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۹۴۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از ایرنا ، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: شعار 'مرگ بر آمریکا' شاید در اوایل انقلاب برای بسیاری از افرادی که درگیر حوادث آن زمان نبودند، قابل درک نبود اما امروز رفتار دولتمردان آمریکا مثل روز برای همه روشن است.
وی ضمن قدردانی از مردم که در مراسم باشکوه 22 بهمن 95 حماسه آفریدند، بیان کرد: امروز همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند باید از ترامپ تشکر کرد که کار را برای ما راحت کرده، چرا که تفسیر شعارهای 'مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود' ماهیت استکباری مستکبران را برای افکار عمومی ایران و جهان آشکار کرده است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهارکرد : شعارهای انقلاب خود یک مجموعه بحث ها و سخنرانی هایی است که درقالب شعار بیان شده و امروز هر ایرانی که به دلیل تفکرات غلط از کشورش فاصله گرفته بود ، ماهیت واقعی این شعارها را درمی یابد.
امام جمعه بندرعباس در ادامه گفت: قرآن آورده پیامبر(ص) نیست بلکه وحی الهی است و پاسخ به این امر در سوره های یونس آیه های 15 ،16و 17 و سوره شوری آیه های 51 و 52 بیان شده که قران سراسر نور بوده و ریشه آسمانی دارد و آیات آن ساخته دست بشر نیست.
وی همچنین اظهارکرد: بد اخلاقی ها و بد رفتاری ها به ضرر دین، انقلاب و خدا و پیغمبر است و باید جامعه را با رفتارهای خوب خود نجات دهیم.
ارسال نظرات