معرفی بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی

در حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد،علی کرم صدیقی فر به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۳۰۸۳۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری در این مراسم گفت: بهره جستن از توانایی‌های قشرهای مختلف در همه زمینه‌ها می تواند کمک شایانی برای خدمت به مردم مناطق محروم و روستاهای دور و نزدیک باشد.
کرامت الله کریمی با تاکید بر خدمات شایسته علی اکبر فرهنگی نسب بخشدار پیشین بخش مرکزی بهمئی و فرماندار جدید بهمئی افزود: امیدواریم همانطور که تعامل خوبی در گذشته وجود داشته است، این همکاری هم با بخشدار جدید انجام شود تا توسعه بیش از پیش بخش مرکزی بهمئی صورت پذیرد.
فرماندار شهرستان بهمئی در این مراسم با اشاره به اینکه،یکی از مهمترین اولویت های بخشداری بهمئی مرکزی همکاری و هم افزایی بین مردم و مسئولان با هدف توسعه بخش مرکزی و ممبی است گفت: مسئولان باید با شناسایی پتانسیل ها و استعدادهای شهرستان و منطقه،زمینه ایجاد اشتغال جوانان را فراهم آورند و دولت را در این زمینه کمک کنند.
علی اکبر فرهنگی نسب افزود:اقدامات خوب و موثر دولت تدبیر و امید در راستای رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب موجب افتخار و آرامش مردم ایران شده است و امروز ابرقدرتهای جهانی با زبان تکریم با مردم ایران سخن می گویند.
بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان بهمئی هم در این جلسه،با ارائه برنامه های خود در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی،عمرانی،اقتصادی و فرهنگی به منظور رفع مشکلات مردم و کاهش محرومیت ها گفت: دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات زیاد از جمله تحریم ها و کاهش قیمت نفت با مدیریت خوب توانسته عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.
علی کرم صدیقی فر با بیان اینکه،تمامی مسئولان باید با سعی و تلاش شبانه روزی موجبات تحقق شعار سال و زمینه حضور مردم در عرصه های مختلف را فراهم آورند افزود:با توجه به مشکلات بخش مرکزی و ممبی می توان با همکاری همه جانبه ، زمینه رضایت مندی و خدمت به مردم را فراهم کرد.
ارسال نظرات