مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

اجرای بیش از 5 هزار طرح سپاس از خانواده شهدا در زنجان

5 هزار 200 طرح سپاس از خانواده شهدا و ایثارگران در استان برگزار شده است.
کد خبر: ۸۸۳۷۸۱۲
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در نشست مشترک ائمه جمعه با فرمانداران استان که به ریاست استاندار زنجان و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزار شد، از اجرای 5200 طرح سپاس از خانواده شهدا و ایثارگران در استان خبر داد و گفت: طرح سپاس در سال‌جاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار زنجان، فرمانداران و بویژه ائمه جمعه شهرستان‌ها در قالب دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران سراسر استان برگزار شده است.

علی کاظمی افزود: 470 یادواره شهدا در طول سال‌جاری در سراسر استان اجرا شده اس.

وی در ادامه اظهار داشت: برگزاری یادواره‌ها و طرح سپاس در راستای دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان، سنت حسنه ای است که با همراهی ائمه جمعه در تمامی شهرستان‌های استان اجرا می شود.

علی کاظمی همچنین دبیرخانه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان زنجان را از استان‌های پیشرو در کشور عنوان نمود و ضمن قدردانی از همراهی ائمه جمعه استان در اجرای برنامه های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر استان، ابراز امیدواری کرد: با همراهی و راهنمایی های ائمه جمعه در استان، این شورا نقش موثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در پايان اهداي لوح يادبودي از حمايت هاي نماينده ولي فقيه در استان و استاندار زنجان تقدير كرد.

ارسال نظرات