لزوم توجه مسئولان به تولیدات داخلی

امام جمعه شهرستان الیگودرز گفت: وقتی مسئولان به اقتصاد مقاومتی اعتقاد ندارند و فکرشان واردات بی ارزش ترین اجناس است مسلما وضعیت تغییری نمیکند.
کد خبر: ۸۸۴۴۰۹۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهر گفت: در آستانه روز فن آوری هسته ای قرار داریم و وقتی فکر می کنیم چه داشتیم و الان چه داریم به جای جشن باید مراسم عزاداری برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه کارخانه ها تعطیل و عزت ملت هم خدشه دار شده افزود: روزگاری امریکا هم جرات و  جسارت نسبت به ایران را نداشت اما امروز گروهبان کشورهای حوزه خلیج فارس هم به ملت ما توهین می کند.
ارزنده با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام "اقتصاد مقاومتی،تولید - اشتغال" توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: این نامگذاری به معنای این است که مسئولان ما در بحث اشتغال و اقتصاد اقدامی انجام نداده و ضعیف عمل کرده اند.
وی تصریح کرد: وقتی مسئولان به اقتصاد مقاومتی اعتقاد ندارند و فکرشان واردات بی ارزش ترین اجناس است مسلما وضعیت تغییری نمیکند.
امام جمعه الیگودرز به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با مدیریت انقلابی و متدین اشاره کرد و تصریح کرد: امروز اگر اقتصاد و تولید خوابیده و بیکاری افزایش یافته بخاطر این است که مسئولان کشور انقلابی و وزیران متدین نیستند که این گونه برخورد می کنند.
وی به سخنان رهبری در رابطه با انتخابات نیز اشاره کرد و خاطر نشان کرد: وقتی ایشان می گویند مردم مراقب باشند بخاطر این است که باید بدانند چه کسانی را انتخاب می کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات