امام جمعه شهر گرماب:

نشاط اقتصادی در جامعه با تولید و اشتغال

تولید و اشتغال سرچشمه پویایی و نشاط اقتصادی در جامعه است.
کد خبر: ۸۸۴۶۷۹۱
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، امام جمعه شهر گرماب اولین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه افشاردر سال96 گفت: نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال را ، توجه به ظرفیت های بومی و داخلی کشور در ابعاد مختلف مادی ، فکری و انسانی

حجت الاسلام سید اسحاق موسوی افزود: تولید و اشتغال سرچشمه پویایی و نشاط اقتصادی در جامعه است .

درادامه بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه افشار در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه افشار گفت: همه ارکان دولت و ملت در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی دخیل هستند.

احمدی نژاد از فعالیت های مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه ، تجلیل و قدرشناسی و خیرین را سرلوحه کار مدیران این مجمع عنوان افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز منطقه افشار یک نهاد مردمی است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم در آینده ای نزدیک اظهار داشت: معلمان سرمایه علمی، انسانی، فرهنگی و اجتماعی کشور می باشند.

رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه افشار پاسداشت خدمات فرهنگی معلمان را از وظایف هر انسان عالم و وارسته برشمرد و تصریح کرد: همگان باید با درک جایگاه و مقام علمی معلمان که برخاسته از تفکر دینی و آئین آسمانی مسلمانان است ، به اهمیت کار معلم پی ببرند و با بها دادن به این مقام و موقعیت والای آنان ، مسیر علمی و فرهنگی کشور را برای رشد و توسعه آینده کشور بیش از پیش بگشایند.

گفتنی است، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه افشاردر سال96 با حضور کلیه اعضا در محل سالن کنفرانس اداره مزبور تشکیل یافت.

ارسال نظرات