رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش استان لرستان خبر داد؛

حضور 3000 دانش‌آموز لرستانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش استان لرستان گفت: سه هزار دانش‌آموز لرستانی در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش شرکت کردند.
کد خبر: ۸۸۵۰۷۷۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
محمد تقوی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش استان لرستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، در رابطه با مسابقات قران، عترت و نماز در لرستان اظهار داشت: در سال 95-96 تعداد 251 هزار و 156 دانش‌آموز در مسابقات قران، عترت و نماز مرحله آموزشگاهی شرکت کردند.

وی افزود: این دانش آموزان در نه رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ عمومی و ویژه، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز، و مداحی شرکت کرده‌اند.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش‌وپرورش استان لرستان با اشاره به اینکه این مسابقات در مرحله شهرستان و منطقه هم با موفقیت برگزار شد، بیان کرد:. سرانجام مرحله استانی این مسابقات با حضور سه هزار دانش‌آموز و فرهنگی در اردوگاه کمالوند در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه مرحله استانی این مسابقات از دوم تا نهم اردیبهشت‌ماه در اردوگاه کمالوند در حال برگزاری است، افزود: از این تعداد دانش‌آموز بنا است 96 نفر به میزان مساوی دختر و پسر برای مرحله کشوری انتخاب شوند.

تقوی عنوان کرد: مسابقات کشوری این مسابقه در مشهد مقدس و اردبیل چهارم تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات