فلسفه وجودی سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: فلسفه وجودی سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۸۸۵۲۰۱۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان صبح امروز در مراسمی که به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و هفته پاسدار سپاه برگزار شد، اظهار داشت: سپاه مجموعه‌ای که انقلابی‌ترین و خالص‌ترین افراد تشکیل‌شده، پاسداران ما از انقلابی‌ترین و بهترین‌های این مملکت هستند.

وی بابیان اینکه فلسفه وجودی سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: فلسفه وجودی سپاه حفظ دستاوردها و تعمیق آن است نه در داخل بلکه بیرون از مرزهای انقلاب اسلامی ما امروز نقش الگو در دنیا رادارند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به اینکه پاسداران حافظ این انقلابی هستند که برای مظلومان دنیا الگو است، بیان کرد: جایگاه سپاه جایگاه بسیار رفیعی است و باید بینیم برخلاف تصور عده‌ای که سپاه را صرفاً یک مجموعه نظامی تلقی کنند، نیست.

وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران در دفاع مقدس نقش بسیار پررنگی داشت، تصریح کرد: با توجه به نقش ویژه سپاه پاسداران در پیروزی و مقاومت دوران 8 سال دفاع تصور می‌شود که سپاه صرفاً یک نیروی نظامی بوده، اما باید گفت بر اساس قانون اساسی، اساس‌نامه سپاه پاسداران و فرمایشات مقام معظم رهبری سپاه یک‌نهاد انقلابی است و نه یک مجموعه صرفاً نظامی که رسالت آن پاسداری از اسلام و انقلاب است.

جلیلیان با اشاره به اینکه عملکرد سپاه صرفاً سیاسی نیست بلکه نظامی فرهنگی و امنیتی است، تصریح کرد:
هرجایی که اقتضا کند سپاه پاسداران به‌عنوان دفاع از انقلاب دستاوردهای انقلاب و به‌عنوان یک مجموعه عمل می‌کند که حفظان پیش‌رونده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: ما در عرصه انتخابات هستیم و یکی از عرصه‌هایی که در حفظ، پیش‌روندگی و ایجاد حماسه سیاسی نقش دارد و تقویت‌کننده و پشتوانه نظام، انتخابات است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان تصریح کرد: ریاست جمهوری جایگاه مهمی و دومین شخصیت در نظام جمهوری اسلامی است.

وی گفت: جایگاه ولایت هدایت‌گری رهبری و سیاست‌گذاری است که خداوند این نعمت ولایت را به ما عنایت کرده و در لحظات خطر این کشتی انقلاب را از طوفان هانجات می‌دهد.

جلیلیان افزود: مشکلات اقتصادی به‌عنوان دغدغه اصلی است که رهبر معظم انقلاب چندین سال است به این مسئله توجه دارد.

وی بیان کرد: دشمن ازنظر نظامی تجربه کرده که نمی‌تواند با ایران برخوردی را داشته باشد ما ازنظر نظامی در نیرو مسلح و سپاه به‌جایی رسیده‌ایم که قدرت بازدارندگی داریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند دشمن برنامه‌ریزی می‌کند که اگر برجام نبود شما با تهدید امنیتی مواجهه بودید اما امروز تهدید اصلی ما مسئله اقتصاد است, والان عمده‌ترین مشکلی که دشمن‌روی آن برنامه‌ریزی کرده معیشت و دغدغه اقتصادی است.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات