مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

تولید و پخش 220 دقیقه برنامه تلویزیونی از بخش کشاورزی استان زنجان

سال گذشته همچنین 220 دقیقه برنامه تلویزیونی از بخش کشاورزی استان زنجان در قالب 11 برنامه 20 دقیقه ای از شبکه های ملی تولید و پخش شده است.
کد خبر: ۸۸۵۲۳۴۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: دانش بنیان کردن بخش کشاورزی از سیاست ها و اولویت های اصلی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به شمار می رود و در این راستا اطلاع‌رسانی نتایج طرح های تحقیقاتی به بهره برداران بسیار حایز اهمیت است.

سهیل نصرتی به ارایه گزارشی از عملکرد یکساله اداره رسانه های آموزشی سازمان پرداخت وافزود: سال گذشته تعداد 190 برنامه تلویزیونی 20 دقیقه ای تهیه و از شبکه استانی پخش شد که در مجموع 3 هزار و 800 دقیقه را شامل می شود.

وی با اشاره به تهیه و پخش 28 هزار و 350 دقیقه برنامه رادیویی در قالب 630 برنامه 45 دقیقه ای اظهار داشت: سال گذشته همچنین 220 دقیقه برنامه تلویزیونی از بخش کشاورزی استان زنجان در قالب 11 برنامه 20 دقیقه ای از شبکه های ملی تولید و پخش شده است.

نصرتی تصریح کرد: تهیه عکس ها و فیلم های آموزشی و ترویجی، تکثیر سی دی، فیلم و فلش، ارسال پیامک های ترویجی، نشریات ترویجی، بروشور، پوستر ، بنر، اطلاعیه فنی، کتاب و بروشور الکترونیکی از جمله روش هایی است که همه ساله برای اطلاع رسانی و ارتقای سطح آگاهی بهره برداران بخش کشاورزی استان زنجان در سطح گسترده به کار گرفته می شود.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از توزیع 3 هزار و 790 جلد نشریات ترویجی طی سال گذشته در بخش کشاورزی استان خبر داد و افزود: سال گذشته همچنین 6 هزار و 500 جلد بروشور، یک هزار و 500 برگ پوستر و بیش از 45 بنر اطلاع رسانی کشاورزی در استان توزیع شده است.

وی با اشاره به ارسال 410 هزار پیامک ترویجی به جامعه کشاورزی استان زنجان گفت: سال گذشته تولید و توزیع اطلاعیه فنی کشاورزی نیز در استان به 5 هزار و 500 برگ رسید.

نصرتی با اشاره به تهیه و توزیع 510 جلد کتاب ترویجی در بخش کشاورزی استان زنجان بیان داشت: سال گذشته همچنین 75 عنوان مواد نوشتاری و 5 عنوان فیلم آموزشی از بخش کشاورزی استان در سامانه Agrilib.ir بارگذاری شده است.

ارسال نظرات