نقوی‌حسینی خبر داد

سفر اعضای کمیسیون امنیت‌ملی پاکستان به ایران

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس از سفر اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس پاکستان به ایران خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۳۰۶۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج،حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس پاکستان به ایران خبر داد و گفت: دعوت از اعضای کمیسیون امنیت‌ملی مجلس پاکستان از سوی هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

وی افزود: اعضای کمیسیون امنیت‌ملی مجلس پاکستان از روز شنبه تا چهارشنبه (16 تا 20 اردیبهشت) میهمان اعضای کمیسیون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس درباره برنامه‌های اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس پاکستان در ایران، گفت: قرار است اعضای کمیسیون امنیت‌ملی پاکستان در روزهای 17 و 18 اردیبهشت در تهران نشست مشترکی با اعضای کمیسیون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی و همچنین ملاقات‌هایی با شخصیت‌های دیگر در داخل پارلمان و خارج از پارلمان داشته باشند.

به گزارش تسنیم،نقوی‌حسینی همچنین گفت: همچنین قرار است اعضای کمیسیون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای کمیسیون امنیت‌ملی مجلس پاکستان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (19 و 20 اردیبهشت) به بندر چا‌بهار به منظور بررسی ظرفیت‌های اقتصادی این بندر و پس از آن اعضای هر دو کمیسیون به بندر گوادور به منظور بررسی ظرفیت همکاری‌های مشترک بین دو کشور سفر کنند.

وی در پایان گفت: پس از برگزاری نشست هم‌اندیشی و سفر اعضای دو کمیسیون به بنادر چابهار و گوادور گزارشی در این زمینه‌ها تدوین و در صحن کمیسیون قرائت می‌شود و در صورت لزوم این گزارش در صحن علنی مجلس نیز قرائت می‌شود.
ارسال نظرات