امام‌جمعه نظرآباد:

برخی کاندیداها به هر قیمتی طالب رأی بیشتر هستند

حجت‌الاسلام محسن زاده گفت: متأسفانه برخی از کاندیداها برای رأی بیشتر به تحریف سخنان صریح رهبر معظم انقلاب می‌پردازند.
کد خبر: ۸۸۵۸۸۳۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر محسن زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نظرآباد ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت، اظهار کرد: در زمان ظهور امام زمان (عج) شیعیان به اقتدار تام و تمام می‌رسند.

برخی کاندیداها به هر قیمتی طالب رأی بیشتر هستند

وی در ادامه با تأکید بر اینکه باید سبک زندگی مهدوی در جامعه ساری و جاری باشد، گفت: سبک زندگی مهدوی عدالت‌گستری و مظلوم یاوری است.

امام‌جمعه نظرآباد در بخش دیگری بابیان اینکه بیست و ششم اردیبهشت «یوم النکبه» نام‌گذاری شده است، گفت: امروزه کسانی تلاش می‌کنند موضوع فلسطین که مسئله اول جهان اسلام است به فراموشی سپرده شود آن‌ها باید بدانند که از سبک زندگی مهدوی فاصله گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام محسن زاده در بخش دیگری با آغاز زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، گفت: کاندیدها باید مراقب محتوای بنرهای تبلیغاتی باشند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر فضای کشور یک فضای انتخاباتی است، به بیانات رهبری طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: بصیرت و آگاهی مردم در شناخت کاندیداها از اهمیت بالایی برخوردار است.

امام‌جمعه نظرآباد با تأکید بر اینکه کاندیداها باید تقوای اعتقادی، سیاسی، مالی، رفتاری و گفتاری داشته باشند، گفت: همه نامزدهای انتخاباتی باید روح اطاعت‌پذیری از ولی‌فقیه در وجودشان باشد همچنین باید استکبارستیز باشند.

حجت‌الاسلام محسن زاده در بخش دیگری ضمن انتقاد از برخی کاندیداها که برای رأی بیشتر دست به هر کاری می‌زنند، گفت: متأسفانه برخی از کاندیداها برای رأی بیشتر به تحریف سخنان صریح رهبر معظم انقلاب می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه رفتار این کاندیداها درست نیست، گفت: رهبری فرمودند؛ دشمن جرات اقدام نظامی علیه ایران را ندارد و این مسئله ربطی به فرد،افرادی خاص و یا دولت‌ها ندارد.

امام‌جمعه نظرآباد حمایت مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران، کشور را در برابر دشمنان بیمه می‌کند، گفت: اینکه بعضی کاندیداها به مردم القاء می‌کنند اگر ما نباشیم شما به بیراهه می‌روید بامعنای آزادی سازگاری ندارد.

حجت‌الاسلام محسن زاده در بخش دیگری به سند ۲۰۳۰ که مورد انتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرارگرفته است اشاره کرد و گفت: در این سند مسائل دینی کم‌رنگ دیده‌شده است.

وی با اشاره به دیدار رهبری با جمعی از معلمان کشور، گفت: ایشان در این دیدار فرمودند؛ اینجا جمهوری اسلامی است این‌ها مجاز نبودند سند غربی را امضاء و بی‌سروصدا آن را اجرا کنند من از شما مردم عزیز می‌پرسم آیا این مصداقی از نفوذ مرموز و نرم دشمن نیست.

امام‌جمعه نظرآباد با تأکید بر اینکه باید مراقب شرایط داخلی کشور به‌ویژه در زمان انتخابات باشیم، گفت: از مسائل منطقه و جهان اسلام به‌ویژه نقشه‌ها و توطئه‌های سران استکبار و در رأس آن امریکا غفلت نکنیم.

حجت‌الاسلام محسن زاده به حضور رئیس‌جمهور آمریکا در عربستان اشاره کرد و گفت: هدف ترامپ ایجاد ائتلاف مقابل جبهه مقاومت است مستکبران به دنبال ایران هراسی، شیعه هراسی و اسلام هراسی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها