فرمانده ناحیه ثارالله یزد در جمع بسیجیان وپیشکسوتان عر صه ایثار وشهادت:

آنهایی که دَم از استکبار می زنند یا جاهلند و خیانتکارند

دهقان به غرب گرایان هشدارداد : آنهایی که می خواهند فرهنگ غرب راجایگزین فرهنگ اسلام کنند چنان سیلی بخورند که نتوانند از جای خود بلند شوند. .
کد خبر: ۸۸۶۵۲۴۵
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرگرد مهدی دهقان درمراسم سالروز سوم خرداد وسالروز آزاد سازی خرمشهر بدست رزمندگان اسلام ضمن عرض تبریک به مدعوین اظهار داشت: آرامشی که الان ما داریم مرهون این ایثارگری ها ورشادتهاست.

وی افزود امروز ما امده ایم تاتجدید بیعت کنیم باشهداء وامام شهداء ورهبری معظم انقلاب واعلام می کنیم که هر کجا که لازم باشد حضور داریم واین انقلاب راپاسداری می کنیم.

دهقان درادامه خطاب به کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند گفت: بدانند آنهایی که دم از مذاکره با آمریکا می زنند برای این نبود که ما با شیطان بزرگ دست دوستی بدهیم،اگر می خواستیم که زیر یوغ استکبار برویم دیگر نیازی به قیام وانقلاب نبود.

وی درپایان به غرب گرایان هشدارداد : باز می گویم این را بدانند آنهایی که دم از استکبار می زنندیا جاهلند و یانادانند و یا خیانتکار و بدانند آنهایی که می خواهند فرهنگ غرب راجایگزین فرهنگ اسلام کنند چنان سیلی بخورند که نتوانند از جای خود بلند شوند.

.
ارسال نظرات