نفوذ فرهنگی؛ هدف شبکه «جم» از تبلیغ کالاهای ایرانی/ قوه قضائیه ورود کند
محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تبلیغات کالاهای ایرانی در شبکه جم تی وی اظهار داشت: شبکه های ماهواره ای در مقاطع خاصی برنامه هایی را به زبان فارسی برای ایرانی ها پخش می کنند که هدفشان از تبلیغ کالای ایرانی دلسوزی برای مردم ایران و تولید داخلی نیست.
وی افزود: قصد این شبکه از تبلیغ کالاهای ایرانی بالابردن ضریب اعتماد بینندگان نسبت به این شبکه است تا در آینده بتوانند مقاصد بعدی خود را به راحتی و آسانی پیاده کنند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خاطر نشان کرد: این شبکه باورهای مردم را مورد هدف قرار داده است، از دستگاه های مربوطه انتظار داریم که به این قضیه ورود کنند و طوری برخورد نشود که این کارها از سوی جبهه دشمن تقویت شود.
سعیدی تصریح کرد: این شبکه مطمئناً طرفدار تولید و توسعه و حل مشکلات نیست بلکه به دنبال اهداف شوم خود است ؛ بنابراین دستگاه های مسئول مانند وزارت ارشاد و قوه قضائیه باید از طریق قانونی این قضیه را پیگیری کنند.