برگزاری آیین اعتکاف دانش آموزی«بهانه وصل» در بندرعباس

مسئول ستاد برگزاری اعتکاف جنبش دانش آموزی «بهانه وصل» از برگزاری آیین اعتکاف دانش آموزی در بندرعباس خبر داد و گفت: این آیین علمی معنوی از ۲۵ تا ۲۷ رمضان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۶۹۷۲۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛از بندرعباس، حسین دهقانی در گفتگویی خبری، اعتکاف دانش آموزی «بهانه وصل» را ویژه پسران و دختران دانش آموز رده سنی 13 تا 17 سال ذکر کرد و افزود: 400 نفر از پسران و 200 نفر از دختران دانش آموز برای شرکت در این آیین شرکت خواهند کرد.

 

وی از مسجد قدس به عنوان محل اعتکاف دانش آموزی پسران و مسجد کوثر نیز به عنوان محل اعتکاف دختران دانش آموز نام برد و افزود: برنامه های این آیین مربی محور است و افراد شرکت کننده در این آیین به گروه های ۲۰ تا ۲۵ نفره براساس رده سنی تقسیم بندی می شوند و هر گروه یک کمک مربی دارد.

 

این فعال فرهنگی اجتماعی با بیان اینکه محور برنامه آشتی با خدا و دوستی با اهل بیت است، گفت: علاوه بر برنامه های اعتکاف، کارگاه هایی نظیر سواد رسانه ای، نقد ادیان مسحیت، یهود و زرتشت، معرفی اسلام، کارگاه مهدویت، پخش مستند نبرد خلیج فارس ۲، سخنرانی حجت الاسلام مرتضی وافی و روایتگری حاج حسین یکتا نیز برای این آیین پیش بینی شده است.

 

دهقانی به تشریح نحوه نام نویسی علاقه مندان جهت حضور در اعتکاف جنبش دانش آموزی «بهانه وصل» پرداخت و بیان کرد: دانش آموزان علاقه مند از 16  تا 26 خرداد همه روزه از ساعت 17 تا 20 می توانند با مراجعه حضوری در امامزاده سید مظفر(ع) و یا به صورت آنلاین با مراجعه به سامانه ayandesazan.net نام نویسی کنند.

 

وی با یادآوری اینکه برگزاری آیین اعتکاف دانش آموزی کاری ستادی است، خاطرنشان کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان هرمزگان، موسسه جوانان آستان قدس رضوی، سازمان دانش آموزی، سازمان فضای مجازی سراج و تشکل های فرهنگی و تربیتی همچون مجموعه فرهنگی انتظار، هیات رزمندگان اسلام، طرح تربیتی رویش مکتب الزهرا(س)، کانون های فرهنگی هنری حضرت قائم(عج)، امام زین العابدین(ع)، انصار ولایت، هیات های باقریون(ع) و فاطمیون(س) در برگزاری این آیین مشارکت دارند.


منبع: خبرگزاری شبستان
ارسال نظرات