رئیس سازمان زندان های استان اردبیل خبر داد؛

630 زندانی مالی در استان اردبیل در بند است

رئیس سازمان زندان های استان اردبیل گفت:630 زندانی مالی در استان اردبیل در بند است.
کد خبر: ۸۸۷۰۸۵۲
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل ازازناو، مراد فتحی امشب در مراسم جشن گلریزان شهرستان خلخال گفت:630 زندانی مالی در استان اردبیل در بند است که نیازمند همت و مساعدت مردم استان اردبیل برای آزادی این زندانیان است .

فتحی افزود:در سال گذشته در خلخال 17 نفر به همت مردم نوعدوست خلخال آزاد شده اند که امسال نیز 24 نفر با کمک های نقدی و همت ستاد دیه استان اردبیل و ستاد فرعی دیه شهرستان خلخال آزاد خواهند شد.

وی افزود: قطعا با آزادی یک زندانی علاوه بر حفظ آبروی یک مومن ، آبروی خانواده وی حفظ شده و مشکلات دامنگیر خانواده وی نخواهد شد و این حرکت ارزشمند شما مردم خیر و نوعدوست این خانواده را از آسیب های مختلف حفظ خواهد کردو

فتحی افزود: زندان برای اجرای قانون است و باید بدانیم که زندانیان جرائم غیر عمد مالی بزهکار نبوده وتنهادر دید قانون متهم هستند و نباید این مشکلات مالی در چرخه زندگی آنان اثر و در دراز مدت مشکلات آنان علاوه بر خود خانواده آنان را نیز گرفتار سازد که امروز با همت شما مردم خلخال این جشن گامی در جهت کمک به رفع مشکل این نوع زندانیان است.

وی از حضور امام جمعه شهرستان خلخال ورئیس دادگستری وسایر مسئولین واعضای شورای تامین در جشن گلریزان شهرستان خلخال در سال 1396 تقدیر کرد.

ارسال نظرات