امام جمعه اصلاندوز:

حادثه تروریستی در تهران نشانه خباثت آلود استکبار با ملت ایران است

امام جمعه اصلاندوز حادثه تروریستی در تهران را نشانه آشکاری از کینه و دشمنی خباثت آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران دانست.
کد خبر: ۸۸۷۰۹۰۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل ازارس تبار، حجت الاسلام والمسلمین"عظیم اسدزاده" در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی حادثه تروریستی در تهران اشاره کرد و گفت:حادثه تروریستی روز دوازدهم ماه مبارک رمضان در مرقد امام راحل و مجلس شورای اسلامی که به شهادت تعدادی از عزیزان روزه دار و زخمی شدن جمعی از هموطنانمان انجامید،نشانه آشکاری از کینه و دشمنی خباثت آلود مزدوران استکبار با ملت شریف ایران و با هر آنچه مربوط به انقلاب و نظام اسلامی و رهبر فقید عظیم الشان آن است.

وی ضمن محکوم کردن اقدام بزدلانه تروریست‌های تکفیری افزود:این گونه جنایات که حاکی از خباثت و در عین حال حقارت مباشران و نیز آمران و مسببان آن است بسی کوچکتر از آن است که در عزم ملت ایران خللی ایجاد کند که نتیجه قطعی اینها چیزی جز افزایش نفرت از دولت های آمریکا و عوامل آنان در منطقه همچون سعودی نیست.

امام جمعه اصلاندوز با گرامیداشت یاد شهدای حادثه ترور در تهران و تسلیت به خانواده های شهدا و آرزوی شفای عاجل از خداوند متعال برای بهبودی مجروحان و آسیب دیدگان گفت:ان شاءلله ملت ایران متحد و با عزم راسخ به پیش خواهد رفت.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان که فرمودند:این ترقه بازی ها تاثیری در اراده ملت ایران ندارد و ان شالله کلک این ها کنده خواهد شد افزود:جا دارد یادی کنیم از مدافعان حرم و شهدای عزیز مدافعان حرم که اگر اینها نبودند و فدایی نمی شدند ما تا حالا گرفتاری های زیادی از ناحیه تروریستها در داخل کشور داشتیم.

وی با قدردانی از موفقیت نیروهای نظامی،امنیتی و سپاهی در جلوگیری از اقدامات خرابکارانه تروریستها در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل گفت:در این حادثه واکنش نیروهای ما و رفتار مردم ما بسیار تحسین برانگیز بود.

خطیب جمعه اصلاندوز با بیان اینکه در این حرکت تروریستی یک ناکامی سیاسی بزرگ برای ریاض و آمریکا ثبت شد افزود:آنها می خواستند وارد صحن علنی مجلس شوند که با شجاعت پاسداران جلوی این اقدامشان گرفته شد حتی می خواستند این اقدامات را در سالگرد امام انجام بدهند اما ناکام ماندند.

حجت الاسلام اسدزاده امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه شهدا، نیروهای جان برکف نظامی،انتظامی،بسیجیان و ملت آگاه ایران دانست و اظهار کرد:ایران و ایرانی از چنین حوادثی هراسی ندارد در طول 38 سال از انقلاب ما فدای تروریسم شدیم 17 هزار شهید را فقط از منافقین داشتیم.

وی در ادامه به فرارسیدن شبهای قدر و سالروز شهادت حضرت علی(ع) اشاره کرد و از نمازگزاران خواست از فیوضات این شبهای عزیز و معنوی نهایت استفاده را ببرند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)اشاره کرد و از همگان خواست زندگانی ائمه اطهار(ع)را نمونه الگو و سرمشق خود قرار دهند.

ارسال نظرات