در نیمه ماه مبارک رمضان؛

جشن ولادت باسعادت کریم اهل بیت سبط اکبر در لردگان

جشن ولادت باسعادت کریم اهل بیت سبط اکبر امام حسن مجتبی (علیه السلام) در پارک شهر مالخلیفه لردگان با حضور خیل عاشقان ولایت وامامت برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۰۸۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛در این مراسم امام جمعه فلارد میلاد سراسر نور امام دوم شیعیان کریم اهل بیت عصمت و طهارت اولین فرزند حضرت علی و زهرای اطهر(سلام الله علیهما) را به عاشقان خاندان اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام تبریک وتهنیت گفت.

حجت الاسلام سیدمحمدباقر بخشایش پور با اشاره به فضایل آن امام همام افزود: حضرت امام حسن مجتبی (علیه السلام) چندین بار تمام دارایی هاش در راه خدا انفاق کرد.

وی ادامه داد: باید با الگو گرفتن از سیره ائمه اطهار علیهم السلام زندگی کنیم تا در دنیا و آخرت سعادتمند باشیم .

امام جمعه فلارد در ادامه گفت: بد نیست به وضع جهان نگاهی بیندازیم و ببینیم ،کشورها ی غربی بظاهر متمدن با پرداختن به فرعیات و جدا شدن از معنویت چگونه به سمت سقوط میروند.

حجت الاسلام بخشایش پور به آثار و برکات انفاق اشاره کرد و گفت: آنچه مارا به خدا نزدیکتر می کند انفاق و کمک به دیگران ، کمک به ایتام است.

امام جمعه فلارد افزود: در ماهی قرار داریم که خیلی از مواقع اعمالش ما را به یاد قیامت می اندازد،با گرسنگی ،تشنگی در این روزهای گرم ، باید بیاد گرسنگی ،تشنگی آخرت باشیم و برای نجات از مشکلات، پیگیر عملی کردن روش زندگی و سیر امامان معصوم از جمله حضرت امام مجتبی علیه السلام در زندگی فردی و اجتماعی باشیم

تلاوت کلام وحی،سرود جمهوری اسلامی ،نمایش تأتر، شعر ،مولودخوانی ،اهداء جوایز وپذیرایی از برنامه های جشن میلاد کریم اهلبیت علیه السلام بود.

ارسال نظرات