مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان خبر داد:

برپایی ۵۸ ایستگاه سلامت بسیج جامعه پزشکی در مصلی‌ها و مساجد لرستان

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: به‌ منظور خدمت‌رسانی به روزه‌داران در شب‌های قدر، ۵۸ ایستگاه‌ سلامت توسط بسیج جامعه پزشکی در مصلی‌ها و مساجد استان لرستان برپا می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۲۴۶۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، نبی‌اله شمس بیرانوند، مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان درباره خدمت‌رسانی به مردم در شب‌های قدر گفت: در شب‌های قدر ۵۸ ایستگاه‌ سلامت را در تمامی شهرستان‌های استان برپا می‌کنیم که در این ایستگاه‌های سلامت پزشک، پرستار، کارشناسان بهداشت و تغذیه حضور دارند و خدمات درمانی لازم توسط اعضای بسیج جامعه پزشکی به روزه‌داران ارائه می‌شود.

وی درباره مکان‌های استقرار ایستگاه‌های سلامت سراسر استان بیان کرد: ایستگاه سلامت خرم‌آباد در مصلی الغدیر، مسجد ابوالفضل(ع) و مسجد بعثت و در شهرستان دورود در مصلی این شهرستان برپا می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان ادامه داد: در شهرستان بروجرد ایستگاه سلامت در ساختمان نقلیه روبروی بیمارستان شهید چمران، مسجد امام سجاد(ع)، مسجد جانبازان و مسجد قائم برپا می‌شود؛ در شهرستان کوهدشت نیز این ایستگاه در بیمارستان امام خمینی(ره)، مسجد صاحب‌الزمان، مسجد جامع و مسجد امام رضا(ع) برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان پلدختر ایستگاه سلامت در مسجد جامع، مسجد اعظم و مسجد رقیه(س) برپا می‌شود، تاکیدکرد: در شهرستان سلسله ایستگاه سلامت در مصلی و مسجد جامع این شهر، در شهرستان ازنا در مصلی امام جعفر صادق(ع)، مسجد امام حسین(ع) و مسجد شهدای مخابرات همچنین در شهرستان دلفان در مصلی شهرستان و مسجد نبی (ص) برپا می‌شود.

شمس بیرانوند، درباره خدماتی که در ایستگاه‌های سلامت سراسر استان به روزه‌داران ارائه می‌شود، گفت: در این ایستگاه‌ها علاوه بر ویزیت رایگان خدماتی مانند کنترل قند و فشارخون و مشاوره رایگان همراه با توزیع پمفلت‌های بهداشتی انجام می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: استقرار آمبولانس ۱۱۵ در مکان‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر و آماده ‌باش در بیمارستان‌ها نیز پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات