با حضور جمعی از مسئولین شهرستان خاتم:

نفرات برتر مسابقات جام تنیس روی میز دهستان چاهک تجلیل شدند

با حضور جمعی از مسئولین شهرستان خاتم نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز، جام گرامیداشت ماه مبارک رمضان معرفی شدند .
کد خبر: ۸۸۷۷۳۸۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و با حضور فرمانده سپاه ناحیه خاتم و بخشدار مرکزی شهر هرات از نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز گرامیداشت ماه مبارک رمضان در دهستان چاهک تجلیل شد .

مسابقات تنیس روی میز جام گرامیداشت ماه مبارک رمضان به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) و با حضور 24 نفر از بسیجیان از 5 پایگاه مقاومت بسیج به مدت چهار شب در مجموعه فرهنگی ورزشی ملت دهستان چاهک برگزار شد که در پایان به نفرات برتر هدایایی اهدا شد .

بسیجیان مهدی کرمی ، مجید بیایانی ، مهدی کرونی و حمید بیایانی به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا چهارمی این دوره از مسابقات شدند .

سرهنگ دوم پاسدار حسین آزادی نژاد در حاشیه این مراسم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت ورزش از حضور جوانان و بسیجیان در این دوره از مسابقات تقدیر کرد . وی در ادامه با اشاره به اقدامات اخیر سپاه در به هلاکت رساندن جمعی از اعضای گروه تکفیری داعش به اهمیت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس اشاره کرد و از عموم مردم و جوانان شهرستان به ویژه مردم ولایت مدار دهستان چاهک جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد .

محمد کاظمی نسب بخشدار مرکزی شهر هرات هم در ادامه با اشاره به هجمه دشمنان علیه کشور ایران اسلامی به اهمیت روز جهانای قدس اشاره کرد و از عموم مردم جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد .

ارسال نظرات