محدودیت های ترافیکی اردبیل در عید سعید فطر

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت : باتوجه به ورود انبوه مسافران همزمان با شروع تعطیلات عید فطر به استان اردبیل محدودیت های ترافیکی در استان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۸۷۸۶۰۸
|
۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حجت فتاحی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : طرح تابستانی پلیس راه استان ازاول تیرماه شروع و تا اول مهرماه در محورهای پر تردد استان به علت ورود مسافران بی شمار ادامه خواهدداشت.

وی گفت :مهم ترین توصیه ما به مسافران تعطیلات تابستانی داشتن برنامه درست سفر است و با خستگی و خواب آلودگی به رانندگی خود ادامه ندهند ودرصورت خستگی زمانی برای استراحت و خوابیدن خود اختصاص دهند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت : پیش بینی میکنیم به علت دارا بودن اب وهوای مناسب استان اردبیل و همچنین جاذبه های گردشگری مسافران زیادی وارد استان شوند و برای جلوگیری از بروز حوادث بنرهای تبلیغاتی در راستای رانندگی ایمن و بااحتیاط در جاده ها نصب شده است.

فتاحی گفت : در صورت مشاهده تخلفات رانندگان در جاده ها با رانندگان متخلف برخورد جدی خواهد شد که از جمله این تخلفات سرعت غیرمجاز ، سبقت و انجام حرکات نمایشی است.

وی گفت : در تاریخ های ۵و۶تیرماه تردد هرگونه تریلی و کامیون بجز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده های پرتردد ازدبیل که شامل آستارا - اردبیل، سرچم وبالعکس می شود ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت : هلال احمر، اورژانس ،اداره کل راهداری در جاده های استان از یک تیر تا یک مهر در جاده های مواصلاتی مستقر می شوند.

خبرنگار افتخاری بسیج از اردبیل:کبری عزیزی

ارسال نظرات