پیام مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان به مناسبت سالگرد شهدای 7 تیر:

قوه قضاییه یاران بسیاری را تقدیم انقلاب وتحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است

قوه قضاییه در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب وتحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.
کد خبر: ۸۸۷۹۳۳۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
  1. به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در پیامی محمد رضا یوسفی مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان به مناسبت حماسه 7 تیر و سالگرد آسمانی شدن شهید دکتر بهشتی آنده است:

بنام حضرت دوست

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت در بیش از سه دهه گذشته یاران بسیاری را تقدیم انقلاب وتحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

واضح است بخش مهمی از امنیت پایدار و همه جانبه کشورمان، مرهون تلاش های بی شائبه و مستمر مجموعه قوه قضائیه و ادارات کل دادگستری استانها است که تعامل، همکاری و هماهنگی با دیگر بخش ها و ممانعت از تضییع حقوق شهروندان و مبارزه جدی با ناهنجاری های اجتماعی، مفاسد خرد و کلان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید بهشتی و یارانش فرصت مغتنمی است برای تکریم تلاش خالصانه مسئولین خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از آن مجاهد نستوه و مجتهد متفکر؛ شهید مظلوم دکتر بهشتی و سایرشهدای این عرصه تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نهاد قوه قضائیه، که عدالت محوری و قانون مداری در حمایت از حقوق فردی و اجتماعی است پاس بداریم.

اینجانب به نوبه خود ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از خدمات شایسته مسوولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان خدوم اداره کل دادگستری استان زنجان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می نمایم.

محمد رضا یوسفی

مدیر کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان

ارسال نظرات