فرمانده سپاه ناحیه رودان:

قوه قضاییه پاسدار قانون اساسی ومدافع حقوق مستضعفین است

فرمانده سپاه ناحیه رودان گفت: قوه قضاییه پاسدار قانون اساسی ومدافع حقوق مستضعفین است.
کد خبر: ۸۸۷۹۵۰۳
|
۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سرهنگ ابراهیم حسین زاده ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت شهید آیت الله بهشتی و یارانش در حادثه بمب گذاری منافقین اظهار داشت :شهید بهشتی یکی از با ارزش ترین نیروهای انقلاب اسلامی بود که کینه منافقین و ضد انقلاب از وی باعث شد تا در ۷ تیرماه ۱۳۶۰ به طور ناجوانمردانه به شهادت برسد.

وی افزود: شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم و با شهادت شان مسیر روشنی فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند.

فرمانده سپاه ناحیه رودان تصریح کرد:هفته قوه قضائیه و گرامیداشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانتهای منافقین کوردل، به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی است.

ابراهیم حسین زاده با اشاره به هفته قوه قضائیه بیان کرد:قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها ومنویات مقام معظم رهبری به عنوان رکن اساسی نظام، مسوولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت را بر عهده دارد.

وی در ادامه یادآور شد:واضح است بخش مهمی از امنیت پایدار و همه جانبه کشورمان، مرهون تلاش های بی شائبه و مستمر مسوولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان خدوم این مجموعه است که تعامل، همکاری و هماهنگی با دیگر بخش ها و ممانعت از تضییع حقوق شهروندان و مبارزه جدی با ناهنجاری های اجتماعی، مفاسد خرد و کلان را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

فرمانده سپاه ناحیه رودان در پایان خاطر نشان کرد:اینجانب به نوبه خود هفته قوه قضائیه را به مردم شریف و همه تلاش گران این عرصه به خصوص مجموعه خدوم دستگاه قضا در شهرستان رودان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می نمایم.


ارسال نظرات