مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس:

جنایت حمله به پرواز 655 در کنار سایر جنایات آمریکا ثبت شد

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس گفت: جنایت حمله به پرواز 655 جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر جنایات آمریکا در پرونده همیشه سیاه این شیطان بزرگ ثبت شده است و تا همیشه نفرت مردم ایران نسبت به آمریکایی‌ها باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۸۸۸۱۱۷۲
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛حجت‌الاسلام والمسلمین امید درویشی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای «پرواز 655» اظهار داشت: ورق می‌زنیم یکی از صدها جنایت آمریکای خبیث و جهان‌خوار را در حمله ناوگان این دشمن قسم‌خورده اسلام به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در سال 67 و سؤوال ما این است؛ آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زند آیا 66 کودک زیر سیزده سال که در آن هواپیما پرپر شدند یا 53 زنی که توان دفاع از خود نداشتند به چه جرمی باید کشته شوند.


وی افزود: بهانه اصلی آمریکایی‌ها این است که تصورشان این بوده که هواپیمای جنگی به پرواز در آمده و آنها از خود دفاع کرده‌اند اما این هم یکی از هزاران دروغ‌های شیطان بزرگ است چراکه کشتی و ناو آمریکایی مجهز به پیشرفته‌ترین سیستم‌های راداری و رایانه‌ای بود که می‌توانست تشخیص بدهد، آیا هواپیما نظامی است یا مسافربری.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس در ادامه عنوان داشت: قطعا نقشه از قبل طراحی شده بود و بعد از این اقدام شوم، توهینی که به ملت ایران شد این بود که تمام سربازان ناو جنگی آمریکا مدال مبارزه گرفتند و مدال شجاعت به گردن نحس ناخدای این ناو انداخته شد.


حجت‌الاسلام درویشی تصریح کرد: به هرحال این جنایت در کنار سایر جنایات آمریکا در پرونده همیشه سیاه این شیطان بزرگ ثبت شده است و تا همیشه نفرت مردم ایران نسبت به آمریکایی‌ها باقی خواهد ماند.


وی اضافه کرد: بایستی همگان مخصوصأ مسئولان توجه داشته باشند که هیچ وقت آمریکایی‌ها قابل اعتماد نبوده و نخواهند بود و در چهار سال گذشته دیدیم که تمام تمرکز و انرژی دولت بر روی مسئله برجام گذاشته شد و نه‌تنها چیزی عاید ملت ایران نشد بلکه خیانت دیگری از جانب آمریکا نسبت به ملت ایران صورت گرفت.


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرعباس در پایان با اشاره به توصیه‌های 5 سال گذشته مقام معظم رهبری خطاب به آقایان بیان کرد: حضرت آقا فرمودند؛ آمریکا قابل اعتماد نیست و امروز از زبان بعضی از دولتمردان شنیده می‌شود، باز هم فرصت هست و باید به حواشی پایان داد و دولت انقلابی و کارآمد تشکیل بشود تا بتوانیم گره‌گشایی کنیم.

ارسال نظرات