مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل:

۴۵۲۷ نفر در دومین مرحله آزمون‌های سنجش مهارت استان اردبیل شرکت کردند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: ۴۵۲۷ نفر در دومین مرحله آزمون‌های سنجش مهارت استان اردبیل شرکت کردند.
کد خبر: ۸۸۸۱۴۱۴
|
۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،محمد پورقلی  در بازدید از مرکز آموزشی و عمرانی شهرستان کوثر اظهار داشت:  در روزهای هشتم و نهم تیر ماه بیش از چهار هزار و 527 نفر در دومین مرحله آزمون‌های هماهنگ و آنلاین سنجش مهارت استان اردبیل در بخش‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی و فرش و نیز کارآموزان آموزشگاه‌های آزاد شرکت کردند.

وی افزود: ارتقای سطح مهارتی کارآموزان و کمک به برطرف شدن معضل بیکاری مهم‌ترین هدفی است که هم‌اکنون به دنبال آن هستیم و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود تا بتوانیم از این طریق شاهد توسعه و رشد استان و برطرف شدن مطالبات و خواسته‌های مردم باشیم.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل گفت: بزرگ‌ترین سرمایه هر کشور منابع انسانی آن است که باید این مولفه بیش از گذشته تقویت شود و انتظار ما از مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه این است که در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

پورقلی بیان کرد: به طور حتم نیروی انسانی دارای مهارت و تخصص بیشتری باشند راندمان و بهره‌وری آنان در تولید و خدمات بالا می‌رود و از هدر رفتن منابع و سرمایه جلوگیری می‌شود که این روش یکی از راهکارهای کاهش بیکاری در کشور است و نیاز است برای حل این مشکل تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

وی تصریح کرد: سوق دادن به سمت آی.تی و آی.سی.تی نیز در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات موضوعی است که می‌تواند در ارتباط با ایجاد فضاهای کسب و کار و فرصت‌های شغلی مناسب بسیار موثر و تاثیرگذار باشد و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود.
 
منبع:تسنیم
ارسال نظرات