معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان عنوان کرد:

تکذیب عملیات خرابکارانه در خطوط لوله گاز آبشورک

معاون عملیات فرماندهی انتظامی هرمزگان اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بمب گذاری در خط لوله گاز آبشورک در بندرعباس را تکذیب کرد.
کد خبر: ۸۸۸۲۳۱۶
|
۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛سرهنگ عبدالله حسن زاده در مورد اخبار و تصاویر منتشر شده مبنی بر بمب گذاری در خط لوله گاز منطقه آبشورک در بندرعباس بیان داشت: هیچگونه عملیات خرابکارانه و یا اقدامی مبنی بر بمب گذاری در استان هرمزگان صورت نگرفته است و امنیت کامل در تمامی نقاط استان حاکم است و اخبار و تصاویر منتشر شده کاملا خلاف واقع است.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی استان هرمزگان با مشارکت شرکت گاز استان هرمزگان، هلال احمر، آتش نشانی و سایر دستگاه های عضو کارگروه پدافند غیرعامل ماه گذشته اقدام به برگزاری رزمایشی در منطقه آبشورک می کند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان هرمزگان افزود: این رزمایش با هدف مقابله با بمب گذاری فرضی در نقاط مختلف همچون خطوط انتقال گاز با مجوز اداره کل پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد و تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مربوط به این رزمایش است.

سرهنگ حسن زاده خاطرنشان کرد: شورای پدافند غیرعامل استان طی سال مانورها و رزمایش های مختلفی را در راستای آمادگی تمامی دستگاه های استان در جهت مقابله با تهدیدات احتمالی و عملیات های خرابکارانه دشمن در سطح استان برگزار می کند.

وی با اشاره به این نکته که استان هرمزگان جزو استانهای امن کشور است، تاکید کرد: هیچگونه عملیات خرابکارانه ای در سطح استان انجام نشده و با تیزهوشی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در سطح استان امنیت کاملی برقرار است و مردم اصلا نگران نباشند و به شایعات و اخبار غیررسمی توجهی نداشته باشند و در صورت مشاهده چنین اخبار و شایعاتی بلافاصله با شماره ۱۱۰ تماس حاصل کنند.


ارسال نظرات